لاریجانی در جمع خبرنگاران:

اراده ملت در موضوع هسته‌ای اجازه تصورات غلط را به هیچ کشوری نمی‌دهد/ تیم مذاکره‌کننده دقیق عمل می‌کند

رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه کنگره هم‌اندیشی میهمانان خارجی مراسم سی‌وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: اراده ملت در موضوع هسته‌ای اجازه تصورات غلط را به هیچ کشوری نمی‌دهد.

اراده ملت در موضوع هسته‌ای اجازه تصورات غلط را به هیچ کشوری نمی‌دهد/ تیم مذاکره‌کننده دقیق عمل می‌کند
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه کنگره هم‌اندیشی میهمانان خارجی مراسم سی‌وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جمع خبرنگاران گفت: 22 بهمن یادآور حرکت عظیم ملت ایران بود که در تاریخ ماندگار شد و نتایج این نهضت بزرگ هر روز روشن‌تر می‌شود از این جهت حفظ و تداوم این حرکت عظیم بسیار مهم است.  
 
لاریجانی با بیان اینکه ملت ایران که خود موسس جمهوری اسلامی ایران بوده و باید خود آن را حفظ کنند، افزود: مخصوصا در شرایط فعلی که موضوع مذاکرات هسته‌ای در پیش بوده و هم ماجراجویی‌های منطقه با حرکت‌های تروریستی در جریان است که این امر می‌تواند مهم تلقی شود.  
 
رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به موضوع مذاکرات ایران و گروه 1+5 تصریح کرد: اراده ملت در موضوع هسته‌ای اجازه تصورات غلط را به کسی نخواهد داد.

لاریجانی متذکر شد: اراده ملت اجازه نمی‌دهد سایر کشورها تصورات غلط و تاجر مآبانه‌ای در مذاکرات داشته باشند چرا که مذاکرات هسته‌ای محلی برای مباحث تجاری نیست و محلی برای چانه‌زنی‌های تجاری نخواهد داشت.  
 
رئیس قوه مقننه تأکید کرد: مذاکرات هسته‌ای تجارت خانه نیست بلکه مذاکرات محلی است برای بحث‌های دقیق و عمیق دیپلماتیک که طرف‌ها همدیگر را اقناع کنند و نه اینکه بخواهند با فشار و جوسازی اهداف خود را پیش ببرند.  
 
لاریجانی در پایان خاطر نشان کرد: البته مذاکره‌کنندگان جمهوری اسلامی ایران اشخاص دقیقی هستند و می‌توانند این موضوعات را از هم تفکیک دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار