جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد که همراه با مردم ولایت‌مدار و مقاوم خود و در صفوف فشرده آنان در راهپیمایی عظیم ملت حضور فعالانه خواهد داشت.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، ‌در بیانیه "جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی" به مناسبت ۲۲ بهمن آمده است: ‌در سالی که به نام اقتصاد، فرهنگ، مدیریت جهادی و عزم ملی نام گرفته و علی‌رغم توطئه‌های دشمن در ابعاد مختلفی همچون تحریم ظالمانه اقتصادی، هجمه همه‌جانبه سیاسی، القاء اندیشه‌های پلید و تفکرات ضد‌اسلامی داعشی و تکفیری و سلفی‌گری که با مکر و حیله دشمنان اسلام و انقلاب صورت می‌گیرد.

ملت بزرگ ضمن خنثی نمودن دسیسه‌های دشمن و با تاسی از شعار رهبر و متقدای خود، مسیر سربلندی را با افتخار در جهت ذیل با اهداف عالیه خود طی طریق می‌نماید.  
 
جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی همراه با مردم ولایت‌مدار و مقاوم خود و در صفوف فشرده آنان در راهپیمایی عظیم ملت حضور فعالانه یافته و ضمن محکوم نمودن تمامی دسیسه‌های دشمن حمایت خود ره به پیروی از رهبری از فعالیت‌های دیپلماسی نمایندگان کشور که در حفظ و پایداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی برای دستیابی به توافقی که تضمین‌کننده کامل منافع ملی کشور باشد اعلام می‌دارد.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار