دبير طرح بين‌المللي مطالعات محمدرسول‌الله(ص) از اجرای اين طرح در مقابله با انتشار كاريكاتور پيامبر(ص) در نشريه شارلي ابدو خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ؛احمد نعمتي گفت: این طرح با انتشار دو كتاب هم‌نام گل‌هاي بهاري نوشته حسين سيدي ويژه بزرگسالان و كتاب محمد(ص) مثل گل بود نوشته غلامرضا حيدري ابهري ويژه كودكان و نوجوانان همزمان با راهپيمايي 22 بهمن در مشهد آغاز مي‌شود.

وي با اشاره به اینکه 5 غرفه در مشهد براي اين طرح در نظر گرفته شده است، افزود: اين غرفه‌ها در ميدان 15 خرداد، خيابان خرمشهر، بلوار جمهوري اسلامي، میدان بسیج، خیابان فداييان اسلام و مسجد كرامت بر پا می شود.

دبير طرح بين‌المللي مطالعات محمدرسول‌الله(ص) اين طرح را طرحي مردمي توصیف کرد و گفت: طرح مطالعاتی محمدرسول الله(ص) مي‌تواند ادامه دار شود تا معرف ايشان در سطح داخلي و بين‌المللي باشد.

احمد نعمتي با اشاره به اينكه ترجمه اين كتاب‌ها به زبان انگليسي، اسپانيايي، فرانسوي و عربي در حال انجام است، افزود: فايل‌هاي صوتي آن نیز در فضاي مجازي موجود است و در صورت استقبال مردم از اين طرح ،كتاب‌ها را به صورت pdf نيز منتشر خواهيم كرد.

وي از طرح نذر كتاب خبر داد و گفت : طرح نذر كتاب نيازمند همكاري خيرين است و با هدف كمك به انتشار و ارسال اين كتاب براي مناطق محروم و شهرستان‌ها انجام مي‌شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.