یک کار‌شناس مسائل هسته‌ای با اشاره به اینکه چرا مقام معظم رهبری کلیات و جزئیات را به صورت یکجا مدنظر قرار دادند، گفت: علت آن این است که طرف مقابل در تلاش بود تا مذاکرات را در مسیر نادرست پیش ببرد، در نتیجه مقام معظم رهبری به کمک تیم هسته‌ای ایران آمدند.

مقام معظم رهبری به کمک تیم هسته‌ای ایران شتافتند/ تلاش ظرف مقابل برای انحراف مسیر مذاکرات"مهدی محمدی " در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با مذاکرات هسته‌ای کشورمان اظهار داشت: موضوعی را که می‌توان از این بیانات دریافت کرد این است که توافق خوب توافقی است که حق غنی سازی صنعتی مطابق با معاهده ان پی تی برای ایران به رسمیت بشناسد.  
 
وی ادامه داد: نکته دیگر اینکه همه تحریم‌های اعمال شده علیه ایران به طور یکجا باید لغو شود و هر توافق که این پارامتر‌ها را نداشته باشد و بخواهد لغو تحریم‌ها را طی یک جدول بسیار بلندمدت صورت دهد، توافق بد تلقی خواهد شد.  
 
این کار‌شناس مسائل هسته‌ای تصریح کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اگر توافقی چنین ویژگی‌هایی را دارا نباشد، ایران پذیرای آن نخواهد بود و اینکه چرا ایشان امروز تاکید کردند که در توافق باید کلیات و جزئیات یکجا مدنظر قرار گیرد، علت آن است که طرف مقابل در تلاش بود تا مذاکرات را در مسیر نادرست پیش ببرد، در نتیجه مقام معظم رهبری به کمک تیم هسته‌ای ایران آمدند.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: مسیر نادرست این بود که یکبار بر سر کلیات توافق کرده و بعد بر سر جزئیات توافق صورت گیرد که این اقدام مقام معظم رهبری تاکتیک بسیار هوشمندانه‌ای بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۳:۴۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
زنده باد رهبری معظم انقلاب انشاءالله همواره خداوند حافظش باشد
آخرین اخبار