معاون نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: پیوستن ارتش به امت اسلامی عامل اثرگذار سوم در پیروزی انقلاب محسوب می‌شود چرا که بدنه اصلی ارتش از مردم و پیرو و مقلد امام(ره) بودند و در ‌‌نهایت نیز به مردم انقلابی پیوستند.

ولایت فقیه و بصیرت مردمی رمز ماندگاری و تداوم انقلاب اسلامی استبه گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی، مراسم جشنی در محل دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور با حضور «امیر عباسعلی اسدی»، معاون نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، «دکتر هادی»، از یاران وهمراهان وفادار امام راحل (ره)، «سید جواد قوام شهیدی»، دبیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور و جمعی از مدیران دبیرخانه برگزار شد.

اسدی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و درود بر روح پاک و مطهر شهیدان انقلاب اسلامی، گفت: ۱۹بهمن که مصادف با روز نیروی هوایی است نقطه عطفی در جریان پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی به شمار می‌آید.  
 
وی با برشمردن سه عاملی اصلی که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد، اظهار داشت: مورد اول روحانیت عظیم الشان است که نقش مهمی در به ثمر رسیدن نهال انقلاب ایفا کردند، مورد دوم نقش اثرگذار امت اسلامی است که با جهاد، پایداری و نثار خون خود در پیروزی انقلاب تأثیر بسزایی داشتند.  
 
امیر اسدی افزود: پیوستن ارتش به امت اسلامی عامل اثرگذار سوم در پیروزی انقلاب محسوب می‌شود چرا که بدنه اصلی ارتش از مردم و پیرو و مقلد امام(ره) بودند و در ‌‌نهایت نیز به مردم انقلابی پیوستند.  
 
معاون نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان رمز تداوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: پایبندی به ولایت فقیه و آگاهی و بصیرت مردمی، رمز اصلی موفقیت اصلی ایران و پیروزی انقلاب اسلامی بود، کشورهای اطراف ما نیز با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ما، به پا خواسته‌اند، اما همانگونه که می‌بینیم، ضعف رهبری و فقدان ولایت فقیه منجر به عدم نتیجه ‌دهی مطلوب انقلاب آن‌ها شد، چرا که آن‌ها از رهبری منسجم و مقتدر ما بی‌بهره بودند.  
 
در ادامه این مراسم، دکتر هادی، از معاونین اسبق وزارت امورخارجه و از یاران و همراهان وفادار امام خمینی(ره) به بیان خاطراتی از امام راحل (ره) و مبارزات انقلاب اسلامی پرداخت.  
 
گفتنی است؛ در پایان امیر اسدی با اهدای لوح تقدیر و نشان ایثار به دکتر سید جواد قوام شهیدی، دبیرکل شورای عالی، و دکتر سید مجید حلاج‌زاده، مشاور دبیرکل، از آن‌ها تقدیر به عمل آورد. 

این شخصیت‌ها از نخستین نیروهایی بودند که در فراخوان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، برای دفاع از میهن اسلامی اعلام آمادگی نموده و در نبرد با دشمنان انقلاب اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شورای ، عالی ، امنیت ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار