انعکاس سی‌و‌سومین جشنواره فیلم فجر از «رادیو تهران»

شبکه رادیویی تهران همزمان با سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با عنوان برنامه «سینما 33» اخبار و رویدادهای این جشنواره را از ساعت 19 پوشش می‌دهد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ همزمان با برگزاری سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، شبکه‌ رادیویی تهران این رویداد مهم سینمایی و فرهنگی را پوشش می‌دهد.

برنامه سینما 33 کاری از گروه فرهنگ و هنر شبکه رادیویی تهران است که در راستای اطلاع‌رسانی درست، شفاف و به‌موقع از این رخداد فرهنگی تا بیست و دوم بهمن، اخبار و رویدادهای سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را از ساعت 19 تا 20 و 25 دقیقه از محل برگزاری این جشنواره بازتاب می‌دهد.

بشیر جعفری نیا مشاور محتوایی برنامه با اعلام این خبر گفت: این ویژه‌برنامه که رویکرد اطلاع‌رسانی دارد، با آخرین اخبار فیلم فجر و رویدادهای روزانه این جشنواره، با ستاره‌های فیلم‌های پخش شده گفتگو می‌کند و به بررسی و نقد فیلم‌های اکران شده و اعلام زمان پخش برنامه‌های این جشنواره می‌پردازد. اعلام جدول‌های پخش نمایش فیلم‌های سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، پوشش اختتامیه نیز از دیگر بخش‌های این برنامه است.

 وی افزود: پوشش خبری بخش‌های جنبی جشنواره و گفتگو با عوامل تولید فیلم‌های شرکت‌کننده در این جشنواره ازجمله کارگردانان، بازیگران و تهیه‌کننده‌ها، از دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه است. نکات طنز جشنواره و حاشیه‌ها با هدف تقویت نقاط قوت و رفع نواقص احتمالی ارائه می شود.

وی افزود: گزارشگر برنامه با حضور در سطح شهر، هر روز به یک سینما سر می‌زند و از مردم، شرایط سینما و اکران‌ها گزارش‌هایی تهیه می‌کند. در فواصل مختلف، گزارش‌های متعدد از فضای جشنواره به اطلاع شنونده‌ها می‌رسد.

اسماعیل باستانی تهیه‌کننده، وحید رونقی گوینده، مسعود نجفی منتقد سینما، میثم عبدی، طیبه نهانی در بخش حاشیه‌های طنز و بشیر جعفری‌نیا مشاور محتوایی، از عواملی هستند که با این برنامه همکاری دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار