مارال دوستی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

«پرانتز باز» فیلم‌های جشنواره فجر را قضاوت نمی‌کند

تهیه کننده برنامه «پرانتز‌ باز» گفت:‌ در این برنامه فیلم ها را بررسی می‌کنیم ولی نقد نمی‌کنیم، در واقع برنامه فقط وظیفه خبر‌رسانی را برعهده دارد.

مارال دوستی تهیه کننده برنامه «پرانتز‌ باز‌» در گفتگو با خبرنگار رادیو‌ تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: برنامه «پرانتز‌باز‌‌» تنها برنامه روتین فرهنگی است که به کمک عوامل فیلم‌ها اجرا می‌شود و کسانی که اهل سینما هستند خود خبرهای «پرانتز‌باز‌» را برای شنوندگان بازگو می‌کنند.

وی افزود: در سی‌و سومین دوره جشنواره فیلم فجر اجرای برنامه به عهده کامران تفتی است.

دوستی در خصوص علت انتخاب کامران تفتی به عنوان مجری برنامه اظهار داشت: ذات خبر استرس است و کامران تفتی به دلیل اشراف به خبرها و مطالب به درستی می‌تواند خبرها را به شنونده انتقال دهد و افزون بر آن مخاطب از صدای گرم این هنرمند استقبال می‌کند.

دوستی تصریح کرد: در «پرانتز‌ باز» فیلم‌ها را بررسی می‌کنیم ولی نقد نمی‌کنیم و در واقع برنامه فقط وظیفه خبر رسانی را بر عهده دارد.

دوستی در مورد افزوده شدن چند آیتم جدید به برنامه در مقایسه با پارسال بیان کرد:‌ تعدادی از پرانتز‌ها پا برجاست مثل پرانتز‌ لباس که خوش لباس‌ترین بازیگر روز را انتخاب می‌کنیم و چند پرانتز‌ جدید همچون پرانتز چهره و روابط عمومی به برنامه اضافه شده که ما چهره روز را از طریق نظر داوران خود توسط گلاره عباسی سخنگوی پرانتز لباس معرفی می‌کنیم.

دوستی در خصوص آیتم پرانتز روابط عمومی گفت: در این بخش و از روابط عمومی فیلم‌ها دعوت می‌کنیم تا با حضور در برنامه از فیلم‌های خود دفاع کنند.

وی خاطر نشان کرد: قسمتی به نام حرف صوتی را در برنامه داریم که در آن هر روز یک هنرمند جمله‌ای درباره حضرت محمد(ص) می‌گوید و ما آن را در برنامه پخش می‌کنیم.

گفتنی است؛ برنامه «پرانتز‌ باز‌» هر روز باعث 17 تا 17:45 و 18:30 تا 19:30 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار