مدیر مدرسه «صبح تهران»:

آرزوی داشتن محبوبیت منوچهر نوذری را دارم

آرزو دارم در حیاط کوچک رادیو تهران به محبوبیت استاد منوچهری نوذری برسم.

میثم عبدی مجری بازیگر رادیو و تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: برنامه «صبح تهران» در هفته‌هایی که به تهیه‌کنندگی اسماعیل باستانی روی آنتن می‌رود با تغییرات جدیدی در قسمت‌های مختلف روبرو می‌شود و بخش‌هایی مانند خبرخوانی و آیتم‌ نمایشی «مدیر مدرسه»را خواهد داشت.

وی در خصوص بخش نمایشی «مدیر مدرسه» بیان کرد: «مدیر مدرسه»، «صبح تهران» هر هفته صبح‌ها به مدت چند دقیقه با نگاه حقوق شهروندی و رفتارهای شهری از تریبون مدرسه با دانش‌آموزان که همان شهروندان تهرانی هستند صبحت می کند.

عبدی افزود: در چند برنامه‌ای که خودم به عنوان مخاطب گوش دادم برنامه‌ را نسبت به گذشته زنده‌تر و در تعامل بیشتری با مخاطب شنیدم، که همین مسئله با بازخورد مثبت شنوندگان رو به رو شده است.

وی پیرامون تهیه‌کنندگی مسابقه «صد درصد» اظهار داشت: در حال حاضر بعد از «مدیر مدرسه»، «صبح تهران» به تهیه‌کنندگی مسابقه «صد درصد» مشغول هستم و این برنامه از اول مهرماه با تغییرات جدیدی که ساختارش رخ می‌دهد با عزیزانی چون وحید رونقی، امیر قاضی و ... روی آنتن می‌رود.

عبدی به عنوان مجری بازیگر در حوزه‌های رادیو و هنرهای نمایشی در ادامه این گونه بیان کرد: با توجه به پیشینه تحصیلی‌ام و شاید همین باعث وسواس بیشتر در انجام برنامه‌ها و اجراهایم شده همیشه این را مدنظر داشتم که مخاطب دم درب رادیو است. و امسال با توجه به سخنان رهبر اندیشمند که همدلی و همزبانی را سرلوحه سال 1394 قرار دادند رادیو تهران هم به عنوان سربازی در رسانه ملی با شعار صدای همدلی و تعامل مابین شنوندگان برگ زرینی از فصل‌های رادیو تهران است.

وی ادامه داد: بازیگری جدای از حوزه‌های گویندگی و تهیه‌کنندگی، حیطه ای کاملا تکنیکی است و سعی کردم شخصیتی را خلق کنم که به دور از ذهن مخاطب و همچنین شخصیت خودم نباشد در میان تیپ‌هایی که ساختم بخش دکتر میثم بسیار جذاب و دلنشین بود و این تنها به خاطر نزدیک بودن به شخص من و نگاه‌های مردم است.

عبدی با اشاره به اینکه دلش هیچ گاه نمی‌خواهد حیاط کوچک و دوست‌داشتنی رادیو تهران را رها کند عنوان کرد: دوست دارم روزی محبوبیت استاد منوچهری نوذری را داشته باشم.

وی از وادی هنرهای نمایشی و بازیگری در تئاتر گفت: حضور در نمایش‌های رادیویی و ایفای نقش روی صحنه‌ تئاتر مقوله‌ای است که باید ظرف آن را مشخص کنیم، خمیر مایه و ریشه بازیگری یک چیز است و این تنها در نوع و نحوه ارائه آن تفاوت دارد.

میثم عبدی در پایان گفتگوی خود را با باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینگونه عنوان کرد: رادیو تهران حیاط کوچک دوست داشتنی است که دلم هیچ گاه نمی‌خواهد این خانه را رها کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار