رادیو تهران به مناسبت روز بزرگداشت مولوی (جلال‌الدین محمد بلخی)، آثار این شاعر را از ساعت 23 و 50 دقیقه در برنامه «گنج سخن» بازخوانی می‌کند.

 به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ این برنامه کاری از شبکه رادیویی تهران است که هر شب با بازخوانی متون شاعران کهن فارسی از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز پخش می‌شود.

 مهدی مجنونی، تهیه‌کننده و راوی گنج سخن با بیان این خبر گفت: برای آشنایی با شاعران، رادیو تهران نظم و نثر کهن فارسی را در برنامه «گنج سخن» از ساعت 23 و 50 دقیقه بازخوانی می‌کند. این هفته به مناسبت بزرگداشت روز مولوی آثاری از این شاعر در برنامه خوانده می‌شود.

وی یادآور شد: این برنامه با هدف آشنایی بیشتر علاقه مندان به ادبیات کلاسیک و آشنایی با مشاهیر وشاعران بزرگ روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

 علاوه بر این، گنج سخن با خوانش متون کهن از جمله اشعار سنایی غزنوی، شاهنامه فردوسی، اشعار عبید زاکانی، منطق الطیر، تاریخ بیهقی، قابوسنامه، فراق نامه سلمان ساوجی، انوار سهیلی، روضه خلد مجد خوافی، خاقانی و شروانی و... همراه شنوندگان است.

   مخاطبان با ارسال پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۰۹4 یا با مراجعه به نشانی الکترونیکی radiotehran@irib.ir می‌توانند نظرها، انتقادها و پیشنهادهای خود را مطرح کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار