با توجه به اینکه سالانه بیش از 14 میلیون پذیرش مسافر در حوزه هوایی داریم نسبت این خدمات به این رقم مطلوب نیست ضمن اینکه تلاش شده تا نسبت به ظرفیت سازی ترمینال ها کارهای لازم صورت گیرد.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، علی رستمی در گفتگو با پورتال هواپیمایی معراج در خصوص افزایش ظرفیت پروازی از سوی فرودگاه مهرآباد ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه سالانه بیش از 14 میلیون پذیرش مسافر در حوزه هوایی داریم نسبت این خدمات به این رقم مطلوب نیست ضمن اینکه تلاش شده تا نسبت به ظرفیت سازی ترمینال ها کارهای لازم صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: تلاش داریم تا با یک نگاه عملیاتی نسبت به تمام ظرفیت های پروازی روند جابجایی مسافرانی که میخواهند از خدمات هوایی استفاده کنند را ارتقا دهیم ضمن اینکه با جلساتی که با ایرلاین ها برگزار شده اعلام کردیم که با توان حداکثری تعداد پروازهای خود را افزایش دهند تا مسافرین در تمامی مراحل خدمات هوایی در تمامی فرودگاهها تکریم شوند.

مدیر کل فرودگاه مهرآباد در خصوص اینکه افزایش حجم مسافران پروازی با نزدیک شدن به ایام نوروزپیش از پیش افزایش خواهد داشت افزود: ما پیش بینی کردیم بیش از 20 در صد خدمات هوایی در نوروز رشد خواهد داشت ضمن اینکه با استفاده از ظرفیت های ترمینال های موجودبسترهایی فراهم شده تا بیش از 16 میلیون ظرفیت فرودگاه مهرآباد در بخش جابجایی مسافران افزایش پیدا کند.

وی در ادامه بیان کرد: در این راستا ما به تمامی ایرلاین ها اعلام کردیم تا برنامه های نوروزی خود را هرچه زودتر اعلام کنند چرا که با فرارسیدن عید نوروز و بالارفتن حجم پروازی از فرودگاهها در بخش های ترانزیت مسافر نسبت به حجم موجود ترمینال ها برنامه ریزی های قابل قبولی صورت گیرد.

رستمی در پایان با اعلام اینکه مصوب شده تا برای خدمات دهی بهتر بخشی از پروازهای ترمینال 4 فرودگاه مهرآباد به دلیل بار ترافیکی بالا به ترمینال 1 انتقال داده پیدا کند تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با یک برنامه ریزی جامع نسبت به ظرفیت های ترمینال های فرودگاه مهرآباد خدمات پروازی را ساماندهی کنیم تا مسافرانی که خواستار استفاده از این خدمات هستند احساس رضایت در این خصوص را داشته باشند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار