ساری ؛

اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران اعمال می شود.

فرمانده پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: تردد موتورسیکلت از ساعات 12 ظهر امروز ساعت 24 بامداد روز جمعه در محورهای کرج، چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران- سمنان- مشهد و برعکس ممنوع است.

سرهنگ محمد نژاد افزود: محدودیت برای تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در در محور کرج-مرزن آباد و برعکس همچنان محدودیت ادامه دارد.

به گفته فرمانده پلیس راه مازندران تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از 15 کیلومتری مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ محمد نژاد با بیان اینکه تردد کلیه تریلرها از محور هراز همچنان ادامه دارد، افزود: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی یادآور شد: در محور فیروزکوه تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعات 6 صبح تا 24 روز جمعه از تهران به قائمشهر و برعکس ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: در سایت http://www.rahvar120.ir/ آخرین اطلاعات ترافیکی قابل مشاهده و دسترسی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.