رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن در جنگ فرهنگی از ابزارهای مختلفی همچون مواد مخدر، مشروب و بی بند و باری بهره گرفت ولی به اهداف خود نرسیده است.

دشمن در جنگ فرهنگی به اهداف خود نرسیده است
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدی عصر سه شنبه در جمع سرمربیان، مربیان و سرگروههای شجره طیبه صالحین ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اصفهان اظهار داشت: رزمندگان ما میدان جنگ سخت را با پیروزی به پایان رساندند در حالیکه امکانات و تجهیزات نظامی دشمن بسیار بیشتر از امکانات و تجهیزات رزمندگان اسلام بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) از شروع نهضت خود، آمریکا را عقبه اصلی دشمنی با اسلام می دانست و آن را به عنوان نماد کفر و طاغوت هدف قرار داده بود، افزود:شاه، منافقین تروریست، صدام و فتنه گران مهره هایی هستند که آمریکا در دوره های مختلف از آنها استفاده کرده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه  ملت ما همواره این مهره‌ها را شکست داده و امروز که دست دشمن از این مهره‌ها خالی شده جنگ دیگری را به شکل فرهنگی تدارک دیده است، تصریح کرد: برای دشمن تجربه شده که میدان جنگ نظامی، شکست را بر آنها تحمیل خواهد کرد زیرا شاگردان انقلاب اسلامی در لبنان و سوریه دشمنان را در تحقق اهدافشان ناکام کرده است.

وی در ادامه گفت: دشمن در جنگ فرهنگی از ابزارهای مختلفی همچون مواد مخدر، مشروب و بی بند و باری بهره گرفت ولی به اهداف خود نرسید.

نقدی بیان کرد: امروز دشمن با بهره گیری از 167 شبکه تلویزیونی و 80 شبکه رادیویی ترویج فساد را دنبال می کند و توانسته است به عنوان کلید ورود به سایر مفاسد از این حربه بهره برداری کند و در این زمینه موفقیت‌هایی داشته است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین رشد آمار طلاق، تغییر سبک زندگی، گسترش بی حجابی و اعتیاد و ایجاد شبهه در اعتقادات را معلول‌های فرهنگسازی رسانه های غربی دانست و گفت: این موفقیت‌ها نباید موجب شود که ما خود را ببازیم.

وی با اشاره به اجرای طرح سپاه و بسیج برای آگاه سازی پیرامون مخاطرات ماهواره گفت: آمار چهار ماهه این طرح که از ابتدای سال جاری آغاز شد، نشان می‌دهد که میزان استفاده از تجهیزات ماهواره 10 درصد کاهش یافته است.

نقدی در پایان گفت: فرهنگ اسلام، فرهنگ عقلانیت و دارای بیشترین جاذبه‌های عاطفی است و اگر دشمن در برنامه‌های خود موفقیتی کسب کرده است بواسطه کم کاری ما در زمینه فرهنگی است.

انتهای پیام/ زا

برچسب ها: اصفهان ، دشمن ، جنگ ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.