به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان؛ «علیرضا نادری»گفت:برای تقویت روحیه کار،کارآفرینی و کارگروهی در جامعه باید خوراک فرهنگیوهنری به جامعه ارایه شود.
وی با انتقاد از کم توجهی سازمانهای دولتی به فرهنگ سازی کار در جامعه افزود:جوانان از دوره کودکی باید کار و تلاش را یک ارزش بدانند و برای رسیدن به اهداف خود تنها از ابزار کار و کوشش با استفاده ازخلاقیت بهره گیرند.
وی تصریح کرد:در وضعیت کنونی،واسطهگری و دلالی به عنوان ارزش در جامعه تلقی میشود و هر کس کار کمتر انجام دهد و پول بیشتری کسب کند،فردی موفق عنوان میشود.
«مژده ماه فر»کارشناس ارشد روانشناسی کودک نیز خواستار تولید بازیهای تقویت روحیه کار گروهی برای کودکان مهدکودک شد و گفت:متاسفانه تولیداتی در این زمینه برای مخاطب کودک و نوجوان وجود ندارد.
وی استفاده از پویانمایی برای انتقال مفاهیم ارزشمند کار و کارآفرینی را لازم و ضروری دانست و گفت:صدا و سیما در انتقال این مفاهیم نقش بسیار مهمی دارد.
"ماه فر" شخصیتسازی برای کودکان را یکی از موولفه های مهم تاثیر گذار در فرهنگ سازی کار و کارگروهی در جامعه دانست و گفت:کودکان باشخصیتهای داستان و فیلم هم ذات پنداری میکنند و آنان را الگویی برای زندگی خود قرار می دهند.