بازیکن اسطوره‌ای فوتبال انگلیسی و باشگاه منچستر یونایتد بر این باور است که تیم فعلی انگلیسی انسجام واقعی یک تیم را ندارد.

اوون: منچستر یونایتد انسجام یک تیم را نداردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، باشگاه منچستر یونایتد که این روزها به دلیل اعمال سیستم 5-3-2- و استفاده بیش از حد از رابین فن پرسی و علی السبیه بودن مهاجمان دیگر مورد انتقادات زیادی قرار دارد اخیرا مورد انتقاد مایکل اوون بازیکن اسطوره‌ای تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستر یونایتد نیز قرار گرفته است.

وی در این خصوص گفت:‌ من فکر نمی‌کنم مهاجمان دیگر بتوانند ایفای نقش کنند، رابین فن پرسی برای همه تیم کفایت می‌کند. او گل‌های عجیب و غریبی به ثمر می‌رساند، اما او بازیکنی نیست که در سال‌های گذشته شاهد بازی او بودیم. نیازی نیست که من مهاجمان باشگاه منچستر یونایتد را مورد سرزنش قرار دهیم که مرتباً و پشت سر هم شانس‌های بازی خود را از دست می‌دهند، چراکه آنها به وظایف خود به عنوان یک مهاجم آشنایی ندارند و در واقع  انسجامی هم ندارند و مهاجمان و هافبک‌ها نیز به اندازه کافی کار نمی‌کنند و همین باعث می‌شود که آن‌ها پذیرای گل باشند. و این چیزی نیست که تنها مربوط به دفاع باشد. اگر شما در تیم خوب بازی نکنید و نتوانید گل به ثمر برسانید این معنی را نمی‌دهد که از شانس بالایی برخوردار نبوده‌اید.

گفتنی است: باشگاه منچستر یونایتد هم اکنون در جایگاه چهارم رقابت‌های لیگ پریمیر انگلیسی موسوم به لیگ جزیره قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار