خوان ماتا بازیکن باشگاه منچستر یونایتد حضور نداشتن باشگاه منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان را عذاب آور توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، باشگاه منچستر یونایتد فصل گذشته پس از بازنشستگی آسن فرگوسن و معرفی جانشین‌اش یعنی دیوید مویس اسکاتلندی فصل نا امید کننده‌ای را سپری کرد به طوریکه تیم منچستری عنوان دار لیگ برتر جزیره تا جایگاه هفتم تنزل پیدا کرد و در نهایت از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بازماند اما حال در سایه هدایت فن خال تمام تمرکزش برای حضور در جمع  چهار تیم برتر لیگ پریمیر است تا بتواند بار دیگر در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور یابد.

اما خوان ماتا بازیکن گران قیمت و اسپانیایی یونایتدی‌ها که فصل پیش وی را از چلسی خریداری کردند عدم حضور تیمش را در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا عذاب آور توصیف کرد.

وی در این خصوص گفت: واقعا سخت و دشوار است، اینکه هر سه‌شنبه و چهارشنبه (زمان برگزاری رقابتهای لیگ قهرمانان) بازی‌ها را صرفاً تماشا کنید. ما تفکری را در ذهنمان می‌پرورانیم که باید هرطور که شده به رقابت‌های لیگ قهرمانان بازگردیم چرا که رقابت‌های لیگ قهرمانان جذاب‌ترین رقابت‌ها و مسابقات جهان محسوب می‌شود، ما باید به آن باز گردیم.

ما باید این روند را ادامه دهیم و تا آخر نیز جنگنده ظاهر شویم و تلاش کنیم، چرا که این رقابت‌ها نبردی تنها بین 2 تیم نیست، پیکاری میان 3 و 4 و یا حتی 5 تیم است، که هم اکنون ما اختلاف امتیاز بسیار کمی داریم تا بتوانیم جایگاهمان را تثبیت کنیم.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: ماتا ، یونایتد ، منچستر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار