کاپیتان تیم منچستر‌یونایتد خواستار تغییر برنامه‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس در ایام تعطیلات کریسمس شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از تریبال فوتبال، کاپیتان شیاطین سرخ برنامه تعیین شده برای بازی‌های لیگ برتر جزیره در ایام کریسمس‌ را دچار اشکالات فراوان دانست.
 
رونی معتقد است، فقط زمانی که بازیکنی به طور جدی مصدوم شود، مسئولان به فکر تغییر برنامه بازی‌ها می‌افتند.
 
وی در این باره‌ گفت: بازی کردن در عرض 48 ساعت اصلا راحت نیست به زودی شاهد از دست رفتن کیفیت تیم‌ها و بازی‌ها خواهید بود به عنوان مثال منچستر‌یونایتد در نیمه اول مقابل تاتنهام خوب بازی کرد اما در نیمه دوم کم آوردیم امیدوارم به زودی مسئولان‌ فکری برای تغییر بایز‌ها در این ایام کنند.
 
رونی در ادامه افزود: احتمالا تنها زمانی که‌ بازیکنی در این برنامه فشرده دچار آسیب دیدگی‌ جدی شود مسئولان به فکر تغییر می‌افتند با توجه به در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی، سفر کردن برای هواداران هم مشکل شده اما در هر حال باید برنامه فعلی کنار بیاییم شما در جایگاه بازیکن تلاش می‌کنید خوب بازی کرده و شرایط پیروزی تیمتان را فراهم آورید.
 
لازم به ذکر است: منچستر‌یونایتد در روز نخست سال میلادی باید به مصاف استوک سیتی‌ برود.
 
*قول مساعد ماتا برای پیشرفت در سال 2015
 
خوان ماتا بازیکن منچستر‌یونایتد سعی می‌کند به برنامه فشرده بازی‌ها فکر نکرده و تمرکز خود را برای پیشرفت بیشتر در رقابت‌های سال 2015 قرار دهد.
 
ماتا ژانویه گذشته‌ چلسی‌ را به مقصد اولدترافورد‌ ترک کرد او یک سال رضایت بخش را همراه با منچستر‌یونایتد پشت سر گذاشت اما خواهان پیشرفت بیشتر است.
 
ماتا در صفحه شخصی‌اش نوشت: من بر روی عملکرد 12 ماه گذشته  خود مطالعه کردم متوجه شدم در 32 بازی رسمی سال 2014 که در آن حضور داشتم 12 گل به ثمر رسانده‌ام خوب به نظر می‌سد اما هدف من رسیدن به آماری بهتر در سال 2015 است.
 
ماتا در ادامه افزود: هر روز برای رسیدن به این هدف سخت تمرین می‌کنم اتفاقات زیادی در سال 2014 رخ داد اما من به آینده نگاه می‌کنم و می‌خواهم در مسیر پیشرفت گام بردارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار