مدیر ورزشی باشگاه پاریسن ژرمن مذاکرات خود با سران باشگاه منچستریونایتد بر سر به خدمت گرفتن عدنان یانوزای را به مراحل پایانی نزدیک کرده است.

یانوزای در یک قدمی عقد پاریسن ژرمنبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت عدنان یانوزای 19 ساله از جمله خریدهای منچستریونایتد در زمان مربیگری دیوید مویس است هر چند مربی سابق شیاطین سرخ به توانایی‌های او کاملا خوشبین بوده و آینده درخشانی را پیش روی یانوزای جوان می‌دید اما از زمانیکه لوییس فن خال به اولدترافورد آمد این بازیکن جوان به ندرت فرصت بازی در تیم پیدا کرد.

با وجود آنخل دی ماریا و وین رونی دیگر فضای کافی برای بازی یانوزای در ترکیب تیم یونایتد باقی نماند و سران باشگاه پارسن ژرمن از همین موضوع به نفع خود استفاده کرده و در تلاش برای به خدمت گرفتن وی هستند.

مدیر برنامه‌های یانوزای اعلام کرد: مذاکرات برای انتقال او به باشگاه پاریسی تقریبا مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد اما لوییس فن خال مایل است یانوزای را حداقل تا فصل تابستان نزد خود نگه دارد فن خال معتقد است هر بازیکن در تیم نقش انحصاری خود را دارد و هرچند در تمامی دیدارها حضور نداشته باشد اما سرمربی بر روی او حساب کرده و نمی‌تواند برون برنامه‌ریزی و یافتن جایگزینی مناسب با رفتن بازیکنان موافقیت کند.

دوئل یونایتد و رئال بر سر لاپورته

2 باشگاه منچستریونایتد و رئال مادرید رقابت شدیدی بر سر جذب آلمریک لاپورته مدافع میانی اتلتیکو بیلبائو آغاز کرده‌اند.

لاپورته20 سال سن داشته و در عضویت تیم ملی زیر 21 سال فرانسه است او طی چند سال گذشته همواره مورد توجه باشگاه یونایتد قرار داشته است و حالا فن خال امیدوار است با انتقال او به اولدترافورد قسمتی از مشکلات خط دفاعی یونایتد را برطرف سازد.

سران اتلتیکو بیلبائو اعلام کردند با هیچ پیشنهادی کمتر از 5/31 میلیون پوند برای جذب لاپورته موافقت نخواهد کرد این بازیکن تا کنون در 79 بازی اتلتیکو بیلبائو حضور داشته است در صورتی که هر کدام از تیم یونایتدی و یا رئال موفق به خرید لاپورته نشوند بازیکنان دیگری برای جایگزین کردن او دارند رئال مادرید نام اینیگو ماتینز بازیکن تیم رئال سوسیه‌داد و منچستریونایتد نام مارکوینوس را به عنوان جایگزین‌های احتمالی لاپورته اعلام کرده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار