هافبک 30 ساله منچستر‌یونایتد طی یک هفته آینده تصمیم نهایی خود در مورد آینده حرفه‌ایش را اعلام می‌کند اما بدون شک او قصد ترک اولدترافورد را دارد.

فلچر‌با شیاطین سرخ خداحافظی می‌کندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای‌ اسپرت‌، دارن‌ فلچر طی هفته‌های اخیر 2 پیشنهاد جدی از سوی باشگاه‌های‌ وست‌برومویچ و وستهام‌ دریافت کرد.

لوئیس‌ فن‌خال، سرمربی‌ یونایتد‌ هم موافقت خود را با انتقال قرضی ملی‌پوش اسکاتلندی‌ اعلام کرده است.

سران باشگاه وستهام‌ در فصل نقل و انتقالات تابستانی هم تلاش زیادی برای انتقال قطعی فلچر‌ بکار بسته بودند اما موفق به انجام اینکار نشدند.

سرمربی‌ وستهام‌ تلاش می‌کند حداقل در ماه ژانویه و به عنوان بازیکن‌ قرضی، فلچر‌ را به خدمت بگیرد.

از سوی دیگر باشگاه وستهام‌ به دنبال جذب لوئیس‌ پدرو، مدافع راست لاتزیو‌است. این ملی‌پوش بلژیکی 24 سال سن دارد و اصالتاً‌ در کشور آنگولا‌ به دنیا آمده است. وی تاکنون 47 مرتبه برای تیم لاتزیو‌ به میدان رفته و توانایی‌های خود را به نمایش گذاشته است.

پیشنهاد 112‌ میلیون پوندی یونایتد‌ به مارکوینوس‌

لوئیس‌ فن خال، قصد دارد در خرید بازیکن‌ باز هم رکورد شکنی کرده و کید‌مارکوینوس‌، مدافع برزیلی پاریسن‌ژرمن را در ازای‌ قراردادی 112‌ میلیون پوندی به اولدترافورد، منتقل کند.

مدافع 20 ساله در جولای‌ 2013 و در ازای‌ مبلغ 31‌ میلیون یورو از باشگاه آ.اس‌.رم به پاریسن‌ژرمن منتقل شد.

او با پاریسی‌ها قراردادی 5 ساله امضاء‌ کرده اما عملکرد وی طی این مدت به قدری چشمگیر بود که باشگاه‌های‌ بزرگ اروپایی خواستار به خدمت گرفتن او شده‌اند.

منچسر‌یونایتد یکی از آن باشگاههایی‌ است که برای خرید مارکوینوس‌، هیچ محدودیت مالی نداشته و حتی حاضر است رقم نجومی 112‌ میلیون پوندی بپردازد.

فن‌خال، در مورد این ستاره جوان برزیلی گفت: تابستان گذشته رئیس باشگاه پی‌ اس‌ جی‌ اعلام کرده مارکوینوس‌، غیر قابل فروش است اما باید دید نظر آنان در فصل نقل و انتقالات‌ بعدی تا چه اندازه تغییر می‌کند. ما آماده قبول هر شرایطی از جانب آنها هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار