17 بهمن آخرین مهلت شرکت در مسابقه عکس برنامه «حرف حساب»

علاقه مندان به شرکت در مسابقه عکس با موضوع «برای ایران چه می کنم» تا 17 بهمن ماه مهلت دارند تا آثار خود را به برنامه حرف حساب ارسال کنند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، برنامه حرف حساب که حدود یک ماهی است مسابقه ای را با موضوع برای ایران چه می کنم را برگزار کرده است که در این مسابقه بینندگان از مشاغل خود عکس هایی را گرفته و اعلام می کنند که چگونه از طریق شغل شان به جامعه خود خدمت می کنند.

همچنین قرار است در روز سه شنبه21 بهمن در برنامه حرف حساب قرعه کشی مسابقه عکس برگزار و به 10 نفر از برندگان جایزه پنج میلیون ریالی اهدا شود.

در برنامه فردا یکشنبه، دکتر علی شاه حسینی کارشناس اقتصادی مهمان حرف حساب است تا درباره عکس های ارسالی بینندگان صحبت کند.

همچنین در برنامه روز دوشنبه حرف حساب که با موضوع گردشگری پایدار به روی آنتن می رود، خانم افسانه احسانی، عضو انجمن زنان کارآفرین حضور دارد و درباره توانمندی های اقتصادی زنان روستایی و عشایر سخن می‌گوید. 
 
 حرف حساب به تهیه کنندگی علی ملکی و اجرای کیا داود اسفندیاری کاری از گروه اقتصاد شبکه یک سیما است که هر روز به غیر از جمعه ها ساعت8:10 از این شبکه به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار