برگزاری نمایشگاه بین المللی ماشین آلات مبلمان با حضور 140 شرکت خارجی

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی یراق آلات، ماشین آلات مبلمان، تجهیزات و صنایع وابسته، امسال با حضور بیش از 140 شرکت خارجی از 18 کشور جهان بویژه کشورهای اروپائی،در تهران برگزار می شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی یراق آلات و ماشین آلات مبلمان؛ این نمایشگاه از 12 تا 15 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران و با حضور چشمگیر بیش از 410 شرکت داخلی و خارجی برگزار می شود و در آن جدیدترین صنایع، تجهیزات، دستگاهها و خدمات مختلف مربوط به مبلمان و یراق آلات در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

حضور شرکت های خارجی در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی یراق آلات، ماشین آلات مبلمان 100 درصد و مشارکت شرکت های داخلی نیز در این نمایشگاه  30 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. 

وحید طیبی نژاد، رئیس ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی یراق آلات و ماشین آلات مبلمان گفت: فرانسه، آلمان، اسپانیا ، انگلستان ، اتریش ، بلژیک ، ایتالیا ، ترکیه ، کره جنوبی ، چین، روسیه ، هنگ کنگ، تایلند،  هند، مالزی ، تایوان ، ژاپن و امارات کسورهائی هستند که در این نمایشگاه حضور و مشارکت دارند. 

وی افزود:در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی یراق آلات و ماشین آلات مبلمان علاوه بر 140 شرکت خارجی، 270 شرکت داخلی نیز از استان های تهران، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی ، اصفهان ، گیلان ، گلستان، کرمانشاه ، فارس، یزد، خوزستان، خراسان رضوی ،هرمزگان، همدان، کرمان، مازندران، سمنان ، قزوین، قم و زنجان، جدیدترین و نوین ترین دستگاهها، کالاها، تجهیزات و خدمات خود را به نمایش می گذارند.

رئیس ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی یراق آلات و ماشین آلات مبلمان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در فضائی بالغ بر 50 هزار متر مربع و در سالن های 6- 7- 8- 9- 10- 11– 14- 15 - سری 25 – 27 – 31 و 35 محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود. 

در این نمایشگاه انواع دستگاههای، تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته طراحی، برش، فرآوری و حالت دهنده چوب ،انواع دستگاها ، تجهیزات و ابزارآلات تولید مبلمان ، انواع دستگاهها و تجهیزلات بسته بندی صنایع مبلمان، انواع ماشین آلات جابجائی مواد و کالای حمل و نقل، انوع کفپوش، دیوارپوش، ائونع قطعات منفصل، ابزارآلات نجاری، یراق آلات ، مواد اولیه ، نوپان ، ام دی اف ، ملامینه ، پارکت ، انواع چسب های صنعتی ، چرم های مصنوعی و کابینت های چوبی به نمایش گذاشته خواهد شد. 

افزایش راندمان تولید، آشنائی تولید کنندگان به تجهیزات و فناوری های نوین ، تبادل اطلاعات و تجارب بین شرکت های مختلف ، حمایت از صنایع داخلی ، ارائه راهکارهای نوین افزایش کیفیت و یافتن بازارهای صادراتی برخی از اهداف برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی یراق آلات و ماشین آلات مبلمان است.

گفتنی است در حاشیه این نمایشگاه علاوه بر برگزاری چندین نشست تخصصی و علمی ، دو همایش با موضوعات (مواد اولیه و صنایع چوب و چرم ) و ( نقش صنعت چوب و چرم در اقتصاد ) با حضور کارشناسان،تولید کنندگان و متخصصان برگزار خواهد شد. 

قرار است 4 هیئت خارجی از کشورهای مختلف نیز با حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی یراق آلات و ماشین آلات مبلمان ، از این نمایشگاه بازدید کرده و با تولید کنندگان و تجار ایرانی وارد مذاکرات تجاری شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار