سفیر ایران در عمان طی نامه‌ای اظهار داشت

برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در مسقط – عمان

سفیر ایران در عمان از برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در مسقط – عمان و همچنین کسب دستاوردهای ارزشمند حاصله قدردانی نمود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران: در پی برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در مسقط – عمان ، علی اکبر سیبویه سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان طی نامه ای به دکتر حسین اسفهبدی معاون وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران از برگزاری موفقیت آمیز این رویداد مهم و تاریخی و همچنین کسب دستاوردهای ارزشمند حاصله قدردانی نمود.
 
وی در این نامه خطاب به دکتر اسفهبدی اظهار داشت : از آنجائیکه برگزاری شایسته و موفقیت آمیز این رویداد مهم و تاریخی و همچنین کسب دستاوردهای ارزشمند حاصله جز با تلاشهای بی دریغ جنابعالی و همکاران محترمتان میسر نبوده است ، لذا بدینوسیله مراتب قدردانی خود را از مساعی و همکاریهای آن مجموعه در شکل گیری این رویداد اقتصادی ابراز میدارد.
 
شایان ذکر است : این نمایشگاه از16 لغایت20 دیماه سال جاری در شهر مسقط پایتخت کشور پادشاهی عمان توسط شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید./

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایشگاه ، مسقط ، عمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار