ارزش دلار در بازارهای آسیایی کاهش یافت

ارزش دلار روز جمعه در آسيا در مقابل ديگر ارزهایمهم با کاهش همراه شد و اين در حالی است که سرمايه گذاران در تلاش برای تطبيق سياست‌های خود در آستانه انتشار ارقام مربوط به رشد اقتصادی آمريکا در روز جمعه هستند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، در توکيو هر دلار در مقابل 117 مميز 96 ين داد و ستد شد. اين در حالي است که در بازار نيويورک هر دلار در مقابل 118 مميز 70 ين معامله شده بود.

هر يورو نيز در مقابل يک مميز 1330 دلار و 133 مميز 67 ين معامله شد.

پس از انتشار ارقام مربوط به اشتغال در آمريکا، سرمايه گذاران در حال حاضر منتظر انتشار ارقام مربوط به توليد ناخالص داخلي آمريکا در سه ماهه چهارم هستند که قرار است عصر روز جمعه منتشر شود.

بانک ملي استراليا اعلام کرد: امشب موضوع مهم انتشار گزارش مربوط به توليد ناخالص داخلي آمريکا در سه ماهه چهارم خواهد بود.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از توکيو، سرمايه گذاران همچنين منتظر انتشار گزارش ماهانه مربوط به نرخ تورم در منطقه يورو هستند که پيش بيني مي شود نيم درصد کاهش  يابد.

پس از آن که بانک مرکزي اروپا هفته گذشته از برنامه خريد اوراق قرضه با هدف بهبود رشد اقتصادي خبر داد، يورو تحت فشار قرار گرفت.

فرناند کونگ مدير بخش مبادلات ارزي خارجي در بانک سيليکون ولي در کاليفرنيا اعلام کرد: بانک مرکزي آمريکا تنها بانک در سراسر جهان است که از عادي سازي سياست خود در قبال نرخ بهره سخن مي گويد.

او همچنين گفت: من پيش بيني مي کنم ارزش دلار همچنان با افزايش همراه باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصادی ، دلار ، آسیا ، کاهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار