به مناسبت گرامیداشت یوم‌ا... 22 بهمن و ایام دهه مبارک فجر مراسم جشنی با حضور جمعی از کارکنان و مدیران در نمازخانه ادارات مرکزی برگزار شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ در این مراسم معاون منابع انسانی بانک با تبریک ایام‌ا... دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره معمار بزرگ انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره)، این ایام را یادآور خلق حماسه بزرگ و بی‌نظیر مردم ایران دانست که مسیر حرکت تاریخی کشور را تغییر داد. ایزدی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را سه دست‌آورد بزرگ این حماسه با شکوه دانست و تأکید کرد برترین نتیجه استقلال کشور رسیدن به اوج عزت، اقتدار و کرامت ملت ایران در جهان است که این روزها به خوبی تجلی آن را در مناسبات بین‌المللی و تعامل جهانی قدرتمندانه کشورمان هم‌اینک شاهد می‌باشیم.

ایزدی ادامه داد: آزادی هم نعمت الهی بزرگی است که مردم ما با در هم کوبیدن حکومت استبدادی و حاکمان طاغوتی قبل از انقلاب به آن دست یافته‌اند وی مشارکت فراگیر مردم در ایجاد و استمرار ساختار سیاسی و حاکمیت را که در جمهوری اسلامی تبلور یافته است دست‌آورد دیگر انقلاب دانست که موجب شده است برای اولین بار رأی و اراده مردم را جایگزین روش‌های کودتایی و نظامی تغییر حاکمیت‌های استبدادی دیرینه در کشورمان کرده و ساختاری را بنا نهاده که براساس خواست و اراده ملی رفتار می‌کند وی با تبریک این ایام به همکاران تأکید کرد همکاران بانک ملی در روند شکل‌گیری، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی همواره سهم مهم و تأثیرگذاری داشته‌اند و انشاالله تا تحقق آرمان‌های بلند نظام این مسیر را ادامه خواهند داد.

 حجت‌الاسلام محمددوست استاد دانشگاه سخنران دیگر این مراسم گفت: حکومت اسلامی آرزوی بسیاری از انسان‌ها در ادوار گذشته بوده است و برای اولین بار حکومتی با محوریت اسلامی و ولایت‌مداری در جهان شکل گرفته است.

 وی اقتدار کشور اسلامی را وصف‌ناپذیر عنوان کرد و افزود: این اقتدار که به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی به وجود آمد باعث شد کشورهای منطقه برای امنیت خود از جان بر کفان و نیروهای امنیتی ایران اسلامی کمک بگیرند.

 وی عجین شدن ایرانیت با اسلامیت را افتخاری بزرگ دانست و بر آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب تأکید کرد. محمددوست ادامه داد: اگر خدا بخواهد ملتی را حفظ کند برای آن هر روز تهدیدها تبدیل به فرصت می‌شود که نمونه بارز آن ایران اسلامی است.

 در این مراسم از محمد جهان‌بین، محرم عظیم‌نژاد و محمدعلی جمالیان سه همکار آزاده که قبل از انقلاب اسلامی در مبارزات سیاسی مشارکت داشته و زندانی رژیم ستم‌شاهی بودند با اهدای لوح قدردانی و تجلیل به عمل آمد. جهان‌بین رئیس سابق اداره کل حراست به نمایندگی از دیگر زندانیان سیاسی با اشاره به خاطراتی از دوران اسارت و اقدامات خود علیه رژیم سابق، یوم‌ا... 22 بهمن را روز اقتدار و عزت ملی خواند و حفظ گوهر گرانبهای انقلاب را بر همگان ضروری دانست.

انتهای پیام/
برچسب ها: بانک ، ملی ، آزادگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار