هفته‌های پایانی فوتسال، پشت پرده‌های هرساله/ تماسهای مشکوک، نتایج مشکوک‌تر

لیگ شانزدهم در حالی هفته های پایانی خود را سپری می کند که مثل چند دوره گذشته رقابتها در بالا و پایین جدول کاملا حساس و تنگاتنگ است.

هفته‌های پایانی فوتسال، پشت پرده‌های هرساله/ تماسهای مشکوک، نتایج مشکوک‌تربه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران به هفته های پایانی خود رسیده و تیم‌های مختلف با اهداف متفاوت به دنبال نتیجه گرفتن می باشند. از قهرمانی تا بقا.

با رسیدن به هفته های پایانی، حساسیت کار و ارزش امتیازات بازی‌های مختلف فراتر از هفته های گذشته شده و به نظر می رسد تیم‌ها با انرژی مضاعف به دنبال جمع آوری امتیاز می باشند. امتیازاتی که می تواند سرنوشت تیم های بالا و پایین جدول را تغییر دهد.

لیگ شانزدهم یکی از بهترین و منظم‌ترین لیگهای فوتسال حرفه ای (!) ایران می باشد. کینه ای نیستیم اما هنوز خاطرات ننگینی از لیگ فوتسال داریم که تنمان را در روزهای آرام لیگ می لرزاند که مبادا…!!

اتفاقاتی که همواره توسط عوامل آن و مسئولان رسیدگی رد شد. منصوری قرچک هنوز از فشار تبانی لیگ ۹۰ قامت راست نکرده. ارژنی های شیراز هنوز به دنبال فیلم چهار دقیقه پایانی بازی‌شان هستند و …

روزهای پایانی لیگ ۹۳ هم نزدیک است و نگرانیم حواشی پشت پرده لیگ، از متن آن پیشی بگیرد. حساس شدن شرایط جدول در هفته های پایانی، احتمال زد و بند و تعیین نتایج در شب پیش از بازی را افزایش می دهد.

اما مسئله ای که لیگ ۹۳ را بیشتر از فصول پیش تحت الشعاع قرار داده تماس های برخی مربیان به بازیکنان شاخص دیگر تیم هاست که با وعده و وعیدهای مختلف تمرکز بازیکن حریف را برهم می زنند. تا جایی که مربی یکی از تیم های لیگ برتری که ادعا می کند برنامه دراز مدت در تیمی دارد، به بیش از ۱۵ بازیکن تیم های مختلف قول داده فصل آینده آن بازیکن را جذب می‌کند. این قول و قرار کذب، آن هم در شرایطی که هر تیم می تواند تنها ۴ بازیکن لیگ برتری جذب کند، تمرکز بازیکن حریف را در شب مسابقه بر هم می زدند و گاها نتایجی می‌بینیم که معلول همین تماسهای غیراخلاقی است.

البته مستندات و تصاویری از این پیامکها در اختیار داریم که فعلا نزد خانه فوتسال به امانت می ماند اما در صورت تکرار این اتفاقات از این پایگاه منتشر خواهد شد.

همچنین ایجاد رابطه با داوران، نهارخوران مربی لیگ برتری با بازیکن حریف در روز مسابقه، عدم حضور گروه فیلمبرداری در سالن بعضی مسابقات و … این احتمال را در ذهن اهالی فوتسال می پروراند که مبادا بار دیگر شاهد اتفاقات تلخ گذشته باشیم. هرچند بدون تذکر رسانه ها، اعضای خانواده فوتسال از این اتفاقات پشت پرده خبر دارند و برخی نتایج به خودی خود، گواه وجود ناپاکی در تعداد اندکی از بازیهاست، اما امیدواریم روزی برسد که شاهد فوتسالی پاک باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، حواشی ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار