جمالپور:

باخت با یک یار بیشتر به ارژنی ها فشار آورده که ما را تهدید می‌کنند

مدیرعامل زاگرس خوزستان تماشاگران منتصب به تیم ارژن را عامل ایجاد شلوغی در پایان بازی دانست.

رمضان جمالپور مدیرعامل باشگاه زاگرس خوزستان در گفتکو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد اتفاقات دیدار مقابل ارژن شیراز گفت: بازی خوبی بود که در یک صحنه آن بازیکن ما تحت تاثیر بازی حرکت غیر ورزشی انجام داد و مانع ورود توپ به دروازه شد. ما حرکت این بازیکن خودمان را محکوم می‌کنیم ولی این مسائلی که در یکی از سایتها مبنی بر چاقوکشی و … در انتهای بازی مطرح می شود حقیقت ندارد. ما بازی را برده بودیم و چه نیازی به درگیری داشتیم. در پایان بازی مربی دروازبانان ما که شیرازی است به سمت نیمکت حریف رفت تا خسته نباشید بگوید. که با فحاشی بازیکنان حریف روبرو شد.
 
در این لحظات هفت هشت نفر از تماشاگران شیرازی به درون زمین آمدند ولی درگیری و فحاشی خاصی اتفاق نیفتاد. در هر بازی تماشاگران ممکن است در میان تشویق ها به بازیکنان حریف توهین هم بکنند. ما بازیکنان خود را توجیه کرده ایم که در چنین حالتی جوابی به تماشاگران ندهند اما در این بازی بازیکنان تیم ارژن در جواب تماشاگران به آنها فحاشی کرده و آنها را تحریک می کردند.
 
در انتهای بازی هم ارژنی ها که به آن شکل بازی را با یک یار بیشتر باخته بودند، آن جو را ایجاد کردند وگرنه ما که بازی را برده بودیم چه نیازی به این اتفاقات داشتیم. تیم یزد در اهواز به ما شش گل زد و ما را شکست داد اما با نهایت احترام از اهواز خارج شد. در شهرهای مختلف هم برخورد خوبی با ما نمی شود ولی ما اعتراضی نمیکنیم. در دیدار با رسالت در حالی که خود اقای جابری ناظر بازی بود، تیم ما صاحب یک ضربه پنالتی شد که اگر گل می شد بازی به تساوی کشیده می شد اما آنقدر بطری پرتاب کردند و فحاشی نمودند که بازیکن ما توپ را به بیرون زد و بازی را ۵-۴ باختیم.

انتهای پیام/
 
باخت به این صورت برای ارژنی ها سنگین بود و این نکته موجب شد که ما را تهدید کنند که در شیراز تلافی خواهند کرد.
برچسب ها: ارژن ، جمالپور ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار