مسابقات هفته دهم لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری دیدارهای باقی مانده در گروه های خزر و خلیجچ فارس به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته دهم لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری ۴ دیدار در شهرهای اصفهان، مشهد ، نکا و بندرعباس پیگیری شد.
 
دریای خزر :
 
پنت هاوس مشهد ۲ – آینده گستران اصفهان ۱
 
تیم فوتسال پنت هاوس مشهد در دیدار مقابل تیم رده دومی آینده گستران اصفهان آخرین فرصت خود برای ادامه رقابت با تیم های اصفهانی را قدر دانست. شاگردان حمید شاندیزی که در دو دیدار متوالی پیش از هفته دهم نتوانسته بودند گلزنی کنند در نیمه اول این هفته هم در گش.دن دروازه حریف ناکام بودند تا بازی در نیمه اول با نتیجه یک صفر به سود میهمان به پایان برسد و تیم مشهدی۱۱۰ دقیقه در گلزنی ناکام باشد. اما در دو دقیقه این تیم کاخ ارزوهای رضا صادقی را در تیم آینده گستران فرو ریخت و با دو گل مهدی ساربان و سیدعلی حسینی بازی مرگ و زندگی را به سود خود تغییر داد. در ادامه تلاش های تیم اصفهانی برای زدن گل مساوی حتی با کمک سیستم پاورپلی هم فایده ای نداشت تا بازی با نتیجه ۲-۱ به پایان برسد و تیم پنت هاوس در رده سوم و در یک قدمی تیم های اصفهانی قرار بگیرد.
 
کاشی نیلو اصفهان ۳- دانشگاه آزاد تهران۱
 
تیم فوتسال کاشی نیلوی اصفهان با برتری مقابل دانشگاه آزاد تهران در هفته دهم توانست گام بلندی برای صعود برداشته و با اختلاف خوبی نسبت به رقیبان در صدر بایستد. شاگردان احمد باغبانباشی در این دیدار توانستند در نیمه اول با نتیجه ۲-۱ به رختکن بروند و در نیمه دوم با ارائه بازی هدفدار به دنبال کنترل جریان بازی بوده و در ضدحملات به گل سوم دست یابند. در طرف مقابل دانشگاه آزادی ها که با چند پیروزی خوب به صعود امیدوار شده بودند ۱۳ امتیازی باقی می‌مانند تا بیش از پیش حسرت آن سه امتیازی که به راحتی مقابل نکا از دست دادند را بخورند. تیم کاشی نیلو هم با ۲۴ امتیاز تنها به ۴ امتیاز دیگر در ۴ بازی باقی مانده نیاز دارد تا صعودش را به دور بعدی قطعی کند.
 
شهرداری نکا ۲ – کشاورز قزوین۲
 
دیدار فانوس به دستان دریای خزر در هفته دهم به میزبانی شهرداری نکا برگزار شد. تیم شهرداری نکا در این دیدار در همان دقایق ابتدایی به گل رسید و تا پایان نیمه اول به خوبی از آن حراست نمود. اما در آغاز نیمه دوم تیم کشاورز قزوین موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. اما شاگردان جعفری که از اهمیت این سه امتیاز خانگی در یک بازی شش امتیازی اطلاع داشتند باز هم با کمک تماشاگران خود روی دروازه تیم میهمان فشار آورده و به گل دوم رسیدند. ولی این پایان کار نبود و محمود عبدالهی با سیستم پاورپلی به دنبال بقا در لیگ دوید و توانست در فاصله سه دقیقه مانده به پایان بازی کار را به تساوی بکشاند و در نهایت با سوت پایان بازی دو تیم امتیازات را تقسیم کردند. تا در انتهای جدول چشم به ادامه رقابتها داشته باشند.
 
نتایج دیدارهای روز نخست این گروه:
 

ایرانجهان مشهد ۵ –  پاس قوامین تهران ۱
 
خلیج فارس:
 
یاران جوان بندرعباس ۳ – شاهد شیراز ۱
 
تیم فوتسال یاران جوان بندرعباس که تا کنون در انتهای جدول گروه خلیج فارس یکه تازی می‌کرد، در هفته دهم کار بزرگی کرد و تیم خوب شاهد شیراز را با نتیجه سه بر یک شکست داد تا با کسب سه امتیاز ارزشمند، به رده هفتم صعود کرده و تا حد زیادی خود را از شرایط بحران دور کند. بحرانی که از لحاظ روانی و بار منفی قعرنشینی بر بازیکنان این تیم تاثیر گذاشته بود در این دیدار از بین رفت تا در ادامه مسابقات با انگیزه بیشتری به کار ادامه دهند. اما تیم شاهد شیراز با هدایت برزگر در این دیدار در حالی تن به شکست داد که از حریفش پیش افتاده بود اما حالا با این شکست در شرایط خطر قرار گرفت تا در ادامه مسابقات با جدیت بیشتری به میدان بیاید.
 
نتایج دیدارهای روز نخست این گروه:
 
آذرخش بندرعباس ۴- زاگرس خوزستان صفر
 
بازرگانی ایده آل یزد ۲ – رسالت کرمان ۲
 
استقلال نوین ماهشهر ۳ – ارژن شیراز


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، رقابت ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار