آذررخش با فتح زاگرس، به جمع مدعیان پیوست / برد ایرانجهان مشهد به کام همشهری

هفته دهم لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری چهار دیدار همزمان در شهرهای مختلف پیگیری شد که در آن تیم های رسالت و ارژن مقابل حریفانشان متوقف شدند و تیم آذرخش با شکست زاگرس به بالای جدول رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیدار های هفته دهم لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری سه دیدار از گروه خلیج فارس و یک دیدار از گروه خزر آغاز شد.
 
دریای خزر :
 
ایرانجهان مشهد ۵ –  پاس قوامین تهران ۱
 
در تنها دیدار برگزار شده از گروه دریای خزر، تیم های ایران جهان مشهد و پاس قوامین به مصاف هم رفتند. در این بازی که به میزبانی تیم مشهدی برگزار می‌شد، تیم ایرانجهان که با توجه به بردهای کشاورز خطر سقوط را احساس می کرد با تمام وجود پای به زمین گذاشت و موفق شد در دیداری برتر انتقام شکست هفته گذشته پنت هاوس مشهد را از تیم تهرانی بگیرد. تیم پاس تهران که بالاتر از پنت هاوس در رده سوم جدول ایستاده است، با این شکست جایگاه خود را متزلزل می بیند و تا حد زیادی امیدش برای صعود به دور بعدی را از دست می دهد. در این دیدار تیم میزبان با نتیجه ۳ بر صفر نیمه اول را پایان داد و در نیمه دوم هم با حفظ برتری در نهایت با نتیجه ۵ – ۱  به پیروزی دست یافت.
 
برنامه روز دوم بازی های این گروه:
 
جمعه ۱۹ دی ماه ساعت ۱۵
 
پنت هاوس مشهد – اینده گستران اصفهان
 
جمعه ۱۹ دی ماه ساعت ۱۶
 
کاشی نیلو اصفهان – دانشگاه آزاد تهران
 
شهرداری نکا – کشاورز قزوین
 
خلیج فارس:
 
آذرخش بندرعباس ۴- زاگرس خوزستان صفر
 
تیم فوتسال آذرخش بندرعباس که در فصل جاری یکی از تیم‌های جدید لیگ دسته اول می باشد، توانسته فراتر از انتظار ظاهر شود و حالا با نزدیک شدن هفته های پایانی نامش را به عنوان مدعی در گروه سخت مسابقات مطرح کند. تیم آذرخش در هفته دهم تیم قدرتمند زاگرس را که از مدعیان اصلی صعود محسوب می شد، با نتیجه پرگل ۴ بر صفر در هم کوبید تا با ۱۶ امتیاز به آینده امیدوار شود. خانه فوتسال پیشتر از احتمال بالای صعود آذرخش گفته بود و وقتی به محتمل بودن این موضوع میرسیم که بدانیم آذرخش تمام بازی های خانگی خود را برده و در چهار دیدار باقی مانده نیز، سه بار باید در استان هرمزگان بازی کند و اگر این امتیازات خانگی را جمع آوری کند چه بسا با چراغ خاموش به دور بعدی مسابقات راه یابد.
 
بازرگانی ایده آل یزد ۲ – رسالت کرمان ۲
 
دیدار تیم های پرقدرت رسالت و بازرگانی ایده آل یزد یکی از حساس ترین دیدار های هفته دهم بود که تیم کرمانی برای رسیدن به برتری همه کار کرده بود و حتی تماشاگران زیادی را از کرمان به یزد آورده بود تا به این سه امتیاز حساس برسد. همه چیز برای شاگردان حکاک در نیمه اول خوب بود و آنها موفق شدند با برتری دو بر صفر به رختکن بروند. اما باغبان‌صالحی نیمه مربیان را برد و با زدن دو گل کار را در یک بازی حساس و پرحاشیه و نفس گیر، به تساوی کشاند. بدین ترتیب تیم رسالت با ۲۳ امتیاز به صدرنشینی ادامه دهد و در فاصله چهار هفته تا پایان رقابتها، ۵ تیم از این گروه مدعی اصلی صعود به دور بعدی باشند.
 
استقلال نوین ماهشهر ۳ – ارژن شیراز ۳
 
تیم فوتسال استقلال نوین ماهشهر موفق شد در هفته دهم تیم قدرتمند ارژن شیراز را زمین‌گیر کند. در یکی از بازی های زیبا و جذاب لیگ ۹۳ ، تیم ماهشهری که برای بقا می‌جنگد، در خانه پذیرای ارژن مدعی بود اما این بازی بدون توجه به جایگاه دو تیم نزدیک دنبال شد و در حالی که چند بار تیم ها از یکدیگر پیش افتادند، در نهایت نتیجه ۳-۳ حساب نهایی بازی بود. در این بازی جذاب تیم ارژن فرصت داشت تا در فاصله یک ثانیه مانده به پایان بازی، از ضربه پنالتی نقطه دوم به گل برتری برسد اما این توپ گل نشد تا ماهشهری ها از این بازی خانگی بی بهره نمانند.
 
برنامه روز دوم بازی های این گروه:
 
جمعه ۱۹ دی ماه ساعت ۱۶
 
یاران جوان بندرعباس – شاهد شیراز
برچسب ها: فوتسال ، رقابت ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار