دیدار تیمهای زاگرس خوزستان و ارژن شیراز در دسته اول با حواشی فراوانی همراه بود. سرمربی تیم فوتسال زاگرس خوزستان درگیری در انتهای بازی مقابل ارژن را بی ارتباط با تماشاگران زاگرس دانست.

حیدر فرهادی سرمربی تیم زاگرس خوزستان در مورد اتفاقات این دیدار به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بنده به دنبال مصاحبه نیستم ولی از آنجا که دوستان شیرازی شیطنت می کنند لازم میبینم وقایع را آنطوری که اتفاق افتاد روایت کنم. این بازی خیلی خوب انجام شد و خیلی خوب هم پایان یافت. در حالی که بازی با نتیجه ۳-۲ به سود ارژن بود و دقیقا دو دقیقه و هجده ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود، یک توپ را از دروازبان ما عبور دادند و توپ در حال ورود به گل ما بود که یکی از بازیکنان ذخیره ما آن را گرفت که ما هم این کار او را محکوم می‌کنیم.
 
در این لحظه این بازیکن با کارت قرمز جریمه شد و طبق قوانین جدید، یک بازیکن هم از بین چهار ۵ بازیکن داخل زمین ما از بازی خارج شد و ما در حالی چهار نفره شدیم که با نتیجه ۲-۳ عقب بودیم. اما با وجود یک بازیکن کمتر در دو دقیقه پایانی توانستیم با یک پنالتی و یک گل نتیجه را با ۴-۳ عوض کنیم. این یکی از اتفاقات نادر فوتسال است که تیمی که یک بازیکن کمتر دارد به جای گل خوردن دو گل بزند.
 
فرهادی در خصوص اتفاقات پایان بازی گفت: تمام تماشاگران و افراد حاضر در سالن به ۵۰ نفر نمی‌رسیدند. بعد از اینکه ما در بازی ای حماسی دو گل با وجود یک یار کمتر زدیم عده ای از تماشاگران از خوشحالی وارد زمین شدند اما همانطور که در فیلم بازی موجود است، هرگز خبری از فحاشی و درگیری نبود.
 
در این لحظه بازیکنان و مربیان تیم ارژن به ما تهمت زدند که این اتفاقات از سوی فرهادی برنامه ریزی شده و تهدید کردند که در بازی با شاهد جبران کنند.  دبیر هیئت فوتبال شیراز به من میگوید هفته بعد تلافی می کنیم.
 
این بازی به خوبی انجام شد و تنها نقطه تاریکش ورود بازیکن به درون زمین بود که ان هم توسط بازیکن ما صورت گرفت که به صورت خودجوش جوگیر شد و به درون زمین رفت. این اتفاق هم بار اولی نبود که در فوتسال ایران می افتاد و طبق قانون ما با یک یار کمتر به بازی ادامه دادیم و در آن شرایط توانستیم گلهای بعدی را بزنیم. دوستان در تیم ارژن به دنبال دلیل بافتن برای شکستشان نباشند. ما همکار هستیم و نباید با این رفتارهایی که در شان‌مان نیست به دنبال نتیجه گرفتن باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرهادی ، حاشیه ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار