سخنگوی كمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از تصویب "ضوابط و چارچوب موافقت‌نامه‌های سطح خدمات پستی (SLA)" از سوی این كمیسیون خبر داد.

 به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران علی‌اصغر عمیدیان سخنگوی كمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات هدف از تصویب موافقت‌نامه سطح خدمات (SLA) پستی را شفاف‌كردن كیفیت خدمات در مقابل هزینه آن در شبكه‌های پستی و رعایت حقوق مشتریان اعلام كرد.  
 
وی با اشاره به اینكه هرگونه خدمت ارتباطی كه دارای حداقل یكی از فرایندهای قبول، تجزیه و آماده‌سازی، مبادله و رهسپاری و توزیع مرسوله پستی باشد بعنوان خدمات پستی تلقی می‌شود، گفت: در این مصوبه خدمات ثبتی، پستی داخله و پستی خارجه به طور شفاف تعریف شده و غرامت تاخیر در توزیع انواع خدمات پستی داخله شامل خدمات عادی با گواهی تحویل و خدمات سفارشی، خدمات پیشتاز و خدمات ویژه براساس مدت زمان قبول تا توزیع مرسوله مشخص شده است.  
 
عمیدیان افزود: براساس این مصوبه، خدمت‌دهنده موظف است همزمان با شروع ارائه خدمات، سامانه مناسبی برای اندازه‌گیری پارامترهای كیفیت خدمت درج شده در موافقتنامه سطح خدمات برای خدمت گیرنده از قبیل مدت زمان سیر، غرامت متعلقه و نحوه پیگیری و ثبت شكایات را فراهم كند.  
 
وی در پایان گفت: اطلاع‌رسانی درباره حقوق خدمت گیرنده شامل تعهدات پرداخت غرامت، مدت زمان سیر و مدت زمان پرداخت غرامت خدمت مورد درخواست، در زمان دریافت خدمات از دیگر تعهدات و الزامات خدمت‌دهنده است.  
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: خدمات ، پستی ، تصویب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار