سمنان؛

100 درصد جمعیت شهری استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند

مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان گفت: در حال حاضر 100 درصد جمعیت شهری و بالغ بر 72 درصد جمعیت روستایی استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سمنان؛ علیرضا جراحی مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان اظهار داشت:دهه فجر امسال 4پروژه با اعتباری بالغ بر 81 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.  

وی میانگین کشوری گاز رسانی شهری در استان سمنان را 96 درصد عنوان کرد و افزود: میانگین گاز رسانی کشوری به روستاها نیز 65 درصد است که از این لحاظ استان سمنان در کشور دارای رتبه مناسبی است.

جراحی متوسط مصرف گاز استان سمنان در هر روز در سال گذشته را 4.7 میلیون متر مکعب اعلام کرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر به علت توسعه گاز رسانی اعم از صنعتی و خانگی این مصرف به 6 میلیون متر مکعب رسیده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان میزان مصرف گاز در استان سمنان در سال 92 را 1.8 میلیارد متر مکعب عنوان کرد و افزود: این مقدار مصرف با افزایش 19 درصدی در سال 93 به 2.2 میلیارد متر مکعب رسید.

علیرضا جراحی تعداد مشترکین خانگی استان سمنان را بالغ بر 248 هزار و 66 مشترک عنوان کرد و گفت: در حال حاضر این استان دارای 3هزار و 861 کیلومتر شبکه گازرسانی و همچنین 128 هزار و 432 عدد انشعاب است.

انهای پیام/زا
برچسب ها: گاز ، شهر ، روستا ، مشترکین ، خانگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.