باهنر رهبری و ولایت فقیه را محور وحدت خواند و تصریح کرد: مشکل انقلاب های منطقه نداشتن رهبری واحد است.

مشکل انقلاب‌های منطقه نداشتن رهبری واحد است
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران،محمدرضا باهنر دوشنبه شب در آیین بزرگداشت ایام الله دهه فجر در مسجد امام علی شهرک انقلاب مهدیشهر سمنان دهه فجر را نماد فرمانبرداری دینی مردم دانست و اظهار داشت: وظیفه ما انتقال چرا و جیستی انقلاب به نسل آینده است.

وی با تاکید بر اینکه بزرگترین مصیبت و دغدغه فکری سردمداران استکبار در حال حاضر دینداری مردم است، گفت: امام راحل خط اسلام آمریکایی را از اسلام ناب محمدی (ص) جدا کرد و به خداجویان عزت بخشید

نایب ریس مجلس با اشاره به انواع توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی از جمله تحمیل جنگ افزود: در حالی که ایران در دوران دفاع مقدس یک هزار میلیارد دلار خسارت دید ولی در عراق امروز افتخار و آرزوی جوانان این کشور این است که سرباز قاسم سلیمانی باشند.

باهنربا تاکید براینکه  رهبری و ولایت فقیه  محور وحدت است و مشکل انقلاب های منطقه نداشتن رهبری واحد است تصریح کرد: بعداز انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری  دست آورد‌های شگرفی در بح ث بهداشت نصیب کشور شده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تبریک پرتاب ماهواره فجر همزمان با دهه فجر گفت: ایران امروز یکی از پنج کشور اصلی در تدوین استانداردهای نانو در دنیا است و در حالیکه متوسط سن دانشمندان اروپایی 60 سال است در ایران 33 سال است.

وی با انتقاد از عملکرد خودروسازان نیز تاکید کرد: در حالیکه کشورهای مختلف پیشرفت های وسیعی در خودروسازی دارند ]را مشکل خودروهایی مانند پراید حل نمی شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در سخنانش بیکاری دانش آموختگان را بالا و اشتغال را از دغدغه های بزرگ مردم خواند و گفت: واردات بی رویه کالا و بی توجهی به تولید و اقتصاد مقاومتی از دلایل بیکاری و مشکل اشتغال در کشور است.

انتهای پیام/ زا

برچسب ها: سمنان ، انقلاب ، رهبر ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.