رییس کمیسیون دفاعی امنیتی مجمع مصلحت نظام:

رابطه مردم با رهبری انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرده است

رییس کمیسیون دفاعی و امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رابطه قوی مردم با رهبری امروز انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرده است و ولایت فقیه نقطه اتکا و استمرار این نظام الهی شده است.

رابطه مردم با رهبری انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرده است
 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، سردار احمد وحیدی یکشنبه شب در اولین روز از دهه فجر و در حاشیه اجلاسیه شهدای شهرستان مهدیشهر با بیان گوشه هایی از تاریخ ایران در دوران ستم شاهی، وابستگی کشور به قدرتها و نیز وقایع دوران انقلاب اسلامی افزود: مهمترین عامل موفقیت انقلاب اسلامی رابطه مستحکم امت با امام و رهبری بود.

وی با بیان اینکه رابطه قوی مردم با رهبری امروز انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرده است و ولایت فقیه نقطه اتکا و استمرار این نظام الهی شده است، افزود:ایران اسلامی امروز پس از 36 سال به نقطه ای از توانمندی و خودباوری رسیده است که در عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... متکی به خود است.

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ایران با اشاره به اینکه به برکت اسلام، امام و رهبری، جمهوری اسلامی ایران امروز نه تنها در برابر انواع توطئه های دشمنان ایستاده بلکه با قدرت اهداف خود را به جلو برده بیان کردامروز جمهوری اسلامی در بخش های مختلف علمی و نظامی سربلند و از نظر نظامی متکی به خود است و وابستگی به خارج ندارد.

رییس کمیسیون دفاعی و امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام متذکر شد: باید بدانیم که در عصری زندگی می کنیم که به عصر ظهور منجی عالم (عج) نزدیک می شویم.

وی در این مراسم یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت و گفت: شهدا با نثار خون و جان خود انقلاب اسلامی را حفظ و تداوم بخشیدند و باید قدردان خون شهدا باشیم.

انتهای پیام/ زا


برچسب ها: سمنان ، مردم ، رهبری ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.