سمنان؛

راهپیمایی 22 بهمن یک مانور ضد آمریکایی بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن ماه گفت: راهپیمایی 22 بهمن یک مانور ضد آمریکایی بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سمنان؛حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته سمنان افزود: مردم با حضور پررنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن به آمریکا و استکبار جهانی نشان دادند همیشه تابع ولایت فقیه بوده و هیچگاه دست از آرمانهای امام و شهدا دست برنمی دارند.

وی اظهار کرد: ملت بزرگ ایران در روز 22 بهمن با لبیک به ندای رهبری به صحنه آمدند و معجزه آفریدند.

عضو مجلس‌ خبرگان‌رهبری‌ افزود: راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن امسال باشکوه تر، جالبتر و جذابتر از سالهای گذشته بود.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن به آمریکا گفتند که ایرانی ذلت پذیر نیست.

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی با تأکید بر لزوم وحدت و همدلی برای رفع مشکلات و موانع خاطرنشان کرد: ممکن است در داخل کشور مشکلاتی داشته باشیم اما ملت بزرگ ایران در برابر دشمن متحد و یکپارچه است.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم استان سمنان در راهپیمایی 22 بهمن از این حضور پرشور تقدیر و تشکر کرد.

بیانات مقام معظم رهبری نقشه دشمنان را باطل کرد

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره روند مذاکرات هسته‌ای کشورمان اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری نقشه دشمنان را باطل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان کشورهای 1+5 را کشورهای شیطانی خواند و گفت: در رأس این کشورها نیز آمریکا به عنوان شیطان بزرگ قرار دارد.

وی با اشاره به نقشه 1+5 برای بهانه جویی در قبال فعالیتهای هسته‌ای ایران افزود: بیانات دقیق، قاطع و به موقع مقام معظم رهبری همه این نقشه‌ها را به هم ریخت.

پیروزی حوثی‌ها در یمن باعث افتخار شیعیان است

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی با اشاره به پیروزی حوثی‌ها در یمن بیان کرد: پیروزی حوثی‌ها در یمن باعث افتخار شیعیان است.

وی با بیان اینکه پیروزی شیعیان یمن، غرب را عصبانی کرده است گفت: تعطیلی سفارتخانه‌های کشورهای غربی در یمن ناشی از عصبانیت آنها است.

داعش مولود نامشروع استکبار جهانی

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنایات وقیحانه تروریست‌های داعش و به آتش کشیدن خلبان اردنی گفت: داعش مولود نامشروع و نامبارک استکبار جهانی است.

وی گفت: غرب، داعش را برای ترویج اسلام هراسی به وجود آورده است در صورتی که دین اسلام، دین سراسر مهر و محبت بوده و قساوت قلب در آن جایی ندارد.

برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار شهید شاطری از دیگر محورهای سخنان امام جمعه سمنان در نماز جمعه این هفته سمنان بود.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/ش

برچسب ها: استکبار ، آمریکا ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.