بازهم عدم سوخت رسانی به ایرلاین ها مشکل ساز شد و این بارمشکل گریبان گیر پروازهای خارجی از کشور ایران شد .

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران   به نقل از منابع آگاه حاکی  از آن است که پرواز ایران به عربستان برای شرکت هواپیمایی ماهان به دلیل عدم سوخت رسانی به شرکت هواپیمایی با تاخیر 11 ساعته روبرو شده و همچنین پرواز ایران به دوبی با  300 مسافر دچار تاخیر 3 ساعته شده است.

طی صحبت با تعدادی از مسافران این پرواز گفته شده که هنوز ساعت پرواز مشخص نیست و به گفته این مسافر علت تاخیر را عدم سوخت رسانی و بدهکاری شرکت های هواپیمایی به وزارت نفت عنوان کردند.

براساس این گزارش طی حبت با کاشانی مدیر روابط عمومی فرودگاه امام خمینی  با بیان اینکه مشکل این پرواز ها به دلیل عدم پرداخت بدهی مالی به شرکت فرآورده های نفتی  بوده است ،افزود: امروز صبح این مشکل باز مطرح شد و طی صحبت های که با دوطرف  انجام شد خوشبختانه بعد از چند ساعت برطرف و و سوخت گیری توسط شرکت تابعه انجام شد.

مدیر رواط عمومی فرودگاه امام خمینی یادآور شد: خوشبختانه این دو پرواز به مقصد دوبی و عربستان پس از سوخت گیری کامل انجام شد.
 
وی در ادامه افزود: امیدواریم در پروازهای بعدی این مشکل بین وزارت نفت و سازمان هواپیمایی مرتفع شود تا در این بین مسافران دچار آزار واذیت نشوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار