تعلیق مجوز ۵۵ دفتر خدمات مسافرت هوایی در ۹ ماه اول امسال و تغییر دستورالعمل ورود هواپیما از مهم ترین عناوین خبری این هفته بود.

به گزارش خبرنگاراقتصادی باشگاه خبرنگاران این هفته حوزه راه بر خلاف سایر هفته های گذشته شاهد اتفاقات خاصی نبود.
براساس این گزارش 
ساخت ۵ شناور جمع آوری آلودگی تا پایان سال در بندرعباس صورت می‌گیرد

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از ساخت ۵ شناور بزرگ جمع آوری آلودگی، ۶ شناور مسافری و ۲ شناور ناجی تا پایان سال در بندرعباس خبر داد.

از سوی سازمان هواپیمایی کشوری/

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق ۵۵ مجوز دفتر خدمات مسافرت هوایی طی ۹ ماه ابتدای سال ۹۳ خبر داد

معاونت استاندارد پرواز سازمان هواپيمايي كشوري از تصويب دستورالعمل جديد خريد و اجاره هواپيما خبرداد.

مدير كل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شركت ها و موسسات هوانوردي سازمان هواپيمايي کشوري اعلام كرد : پروازهاي مسير تهران – شاهرود - تهران برقرار مي شود.

بيش از 500 ميليارد تومان از محل وجوه اداره شده براي ساخت شناور تسهيلات پرداخت شده است.

مدير كل دفتر نظارت بر عمليات هوانوردي سازمان هواپيمايي کشوري از تدوين مقررات پرواز بالگردها در شب خبر داد و گفت : از اين پس بالگردها مي توانند در زمينه امدادرساني، ماموريت هاي خاص و . . . در شب پرواز كنند.

معاون برنامه ريزي و اقتصاد حمل و نقل راه آهن توسعه حمل و نقل ريلي را از اولويت هاي اساسي دولت اعلام و تاکيد كرد : به دنبال سهم بهينه اي در توسعه انتقال بار و مسافر به وسيله قطار و خطوط ريلي در كشور هستيم و شركت راه آهن براي ان برنامه هشت ساله تنظيم كرده است.

کارشناس امور دریایی مطرح کرد:

کارشناس امور دریایی گفت: داشتن یک ناوگان دریایی توانمند و تقویت بخش‌های مختلف آن می‌تواند به استقلال یک کشور کمک کند؛ از صنعت ساخت کشتی گرفته تا حمل‌ونقل و ترانزیت کالا، همه و همه در صورتی که کوچک‌ترین ضعف و نقصانی در روند فعالیت خود داشته باشد.

انتهای پیام/



برچسب ها: دریا ، هواپیما ، بلیت ، پرواز ، آژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار