یک کارشناس سیاست خارجی گفت: تغییر سیاست آمریکا نسبت به سوریه در ارتباط با انتخابات آینده این کشور نخواهد بود، بلکه خطاهای فاحش آن‌ها با توجه به حضورشان در منطقه آن‌ها را وادار به تجدیدنظر در سیاست‌هایشان خواهد کرد.

"مصیب نعیمی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تغییر استراتژی آمریکا با روی کار‌ آمدن دولت جدید در این کشور اظهار داشت: با توجه به این که اوباما با آخرین دوره ریاست جمهوری‌اش روبرو است تلاش می‌کند تا حرکت‌های مهم و مثبتی را انجام دهد.
 
وی ادامه داد: با وجود لابی صهیونیستی در ایالات متحده عملاً رئیس جمهور قدرتی ندارد و همواره سمت رئیس جمهور آمریکا همواره یک چتر ترس را روی سر خود می‌بیند.
 
این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: شرایط منطقه‌ای و عدم توانایی آمریکا و در کنترل تروریست‌های دست پروده خود این کشور را وادار خواهد کرد تا در سیاست‌هایش تجدیدنظر کند.
 
نعیمی افزود: تغییر سیاست آمریکا نسبت به سوریه در ارتباط با انتخابات آینده این کشور نخواهد بود، بلکه خطاهای فاحش آن‌ها با توجه به حضورشان در منطقه آن‌ها را وادار به تجدیدنظر در سیاست‌هایشان خواهد کرد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: شکست در عراق و سوریه و بازگشت تروریست‌ها به صورت طلبکارانه به سوی آن‌ها همگی هزینه‌های سنگینی است که آمریکا را وادار به نگرش‌های جدید خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار