یونسیان گفت: علاوه بر جوایز متعددی که به برگزیدگان حوزه آموزش در دانشگاه علوم پزشکی تهران اعطا می‌شود، بخش اعطای جایزه کشوری هدفی والا در تعالی آموزش کشور دارد.

دکتر مسعود یونسیان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از محورهای انتخاب در حوزه آموزش، اعطای جایزه پیشکسوت به اساتید پیشکسوت است که سابقه طولانی در حیطه آموزش دارند.همچنین جایزه حکیم جوزجانی به اساتیدی که در زمینه آموزش برجسته هستند اعطا خواهد شد.

وی افزود: جایزه یک عمر تلاش در آموزش پزشکی به افرادی که در حوزه آموزش علوم پزشکی تلاش مستمر داشته‌اند داده می‌شود، ضمن اینکه به تلاشگران جوان در عرصه آموزش پزشکی هم جوایزی اعطا خواهد شد.

دکتر یونسیان در ادامه گفت: در تمام بخش‌ها انتخاب از اساتید و برگزیدگان دانشگاه علوم پزشکی تهران بود که بخش اعطای جایزه کشوری تعالی آموزش به اساتید سایر دانشگاههای کشور از سوی دانشگاه تهران اعطا می‌گردد.

دکتر یونسیان جوایز بخش پژوهشی را در حوزه کتاب تالیفی برگزیده و پژوهش برگزیده دانست همچنین به منظور تقویت همکاری‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه تهران و در راستای تفاهم‌نامه فیمابین منعقد در سال 1386 هریک از این دو دانشگاه یک طرح برگزیده و یک پژوهشگر برگزیده از طرف مقابل را در جشنواره پژوهشیف آموزش خود انتخاب و مورد تقدیر قرار می‌دهد.



انتهای پیام/ 

برچسب ها: جایزه ، آموزش ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار