فومنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"جبهه مشارکت" و "سازمان مجاهدین" سد راه اتحاد اصلاح‌طلبان/ 20 تا 25 درصد مجلس آینده را تصاحب خواهیم کرد

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: چند گروه افراطی و تندرو همچون اعضای "جبهه مشارکت" و "سازمان مجاهدین" در شورای هماهنگی حضور دارند که نمی‌خواهند در جریان اصلاح‌طلبی اتحاد شکل بگیرد.

"محمدزارع فومنی" دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای پذیرش گروه‌ها و احزاب شرط و شروطی را اعلام کرده است، اظهار داشت: ما از جمله گروه‌هایی هستیم که برای اتحاد در جبهه اصلاح‌طلبان نامه‌ای را به شورای هماهنگی نوشتیم و شرایط خودمان را به سفارش بزرگان جریان اصلاحات برای پیوستن به این شورا اعلام کردیم.

وی با اشاره به اینکه در شورای هماهنگی، بعضی افراد از مواضع ما در دفاع از انقلاب و رهبری خوششان نمی‌آید، گفت: این آقایان در پی این هستند که به ما ضربه بزنند یا اینکه ما را به شورای هماهنگی راه ندهند و حتی به ما می‌گویند که انصراف بدهیم.

فومنی با ذکر این مطلب که ما تا لحظه آخر محکم ایستاده‌ایم و انصراف نخواهیم داد، افزود: اگر دوستان تأکید کنند که ما با شورای هماهنگی اتحاد داشته باشیم که خیلی خوب است ولی اگر آن‌ها بخواهند ما را در جمع خودشان قبول نکنند، ما هم عکس‌العمل خوبی را در برابر آن‌ها نخواهیم داشت و مستقل وارد انتخابات مجلس خواهیم شد و 20 تا 25 درصد مجلس آینده را تصاحب خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه بعضی از افراد همچون "محمد خونچمن" رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات معتدل هستند، ابراز کرد: چند گروه افراطی و تندرو همچون اعضای "جبهه مشارکت" و "سازمان مجاهدین" در شورای هماهنگی حضور دارند که نمی‌خواهند در جریان اصلاح‌طلبی اتحاد شکل بگیرد.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات افزود: اگر امروز این‌ها من را چوب می‌زنند به این دلیل است که من سرباز رهبری هستم و تا پای جان هم در برابر دشمنان انقلاب و رهبری ایستاده‌ام؛ برخی آقایان به من می‌گویند که بیا و عذرخواهی کن؛ من از چه چیزی باید عذرخواهی کنم؟

فومنی گفت: این‌ها قبل از اینکه بخواهند قصاص قبل از جنایت بکنند، باید به ما اجازه حرف زدن و دفاع بدهند.

فومنی با بیان اینکه از آقایان "عارف"، "کواکبیان" و "منتجب‌نیا" برای حضور در کنگره سالانه حزب مردمی اصلاحات دعوت کرده بودیم، تصریح کرد: آقای عارف از همان ابتدا گفتند که حضور پیدا نمی‌کند؛ آقای منتجب‌نیا قول دادند، ولی سفر غیرمترقبه‌ای برایشان پیش آمد و آقای کواکبیان هم در مراسم سالگرد پدرخانوم‌شان حضور داشتند.

وی در ادامه اظهاراتش خاطرنشان کرد: از آقای "خاتمی" برای حضور در همایش حزب مردمی اصلاحات دعوت به عمل نیاورده ولی از وی درخواست پیام کرده بودیم اما وی عذرخواهی کرد و گفت که "فعلا نمی‌توانم پیامی بفرستم."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار