مهمترین عناوین خبری حوزه احزاب و تشکل‌ها در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار احزاب وتشکلهای باشگاه خبرنگاران، مهمترین عناوین خبری حوزه احزاب و تشکل‌ها در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید

پیام تسلیت محسن رضایی به مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله
به مناسبت حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و شهادت "محمدعلی الله دادی"، "جهاد مغنیه" و جمعی از رزمندگان حزب الله، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیتی صادر کرد

کنعانی‌مقدم :تصمیم‌گیری فردی در "حزب سبز ایران" نداریم
دبیرکل "حزب سبز ایران" گفت: به دلیل اینکه "حزب سبز ایران" در "جبهه ایستادگی" حضور دارد، درباره حضور در نشست‌های همگرایی اصولگرایان تصمیم‌گیری فردی نمی‌کند.

حجت الاسلام ثقفی:فرانسه مأمن تفکرات لائیک است
جامعه‌شناس دینی گفت: امروز در دنیای غرب گرایش به مذهب نوعی خرافه محسوب می‌شود و مأمن اینگونه تفکرات فرانسه است.

حجت‌الاسلام امیدی: فراخوان سفرای کشورهای اروپایی از سوی وزارت‌خارجه
عضو هیئت‌علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام‌خمینی(ره) گفت: فراخوان سفرای کشورهای اروپایی توسط دولت امری ضروری است و دولتمردان ماباید این هشدار را به آن‌ها بدهند که اگر قرار است این رویه ادامه پیدا کند، ایران اسلامی به گونه‌ای دیگر با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

انقلاب اسلامی یگانه انقلاب متکی به معنویت است
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: رویکردهای امسال دهه فجر، آگاهی‌بخشی،‌ امیدافزایی، جوان‌گرایی،‌ نشاطآفرینی و ایجاد اتحاد است.

رجبی‌دوانی: انحراف "ایدوئولوگ‌های جریان اصلاحات" از باورهای شیعی
پژوهشگر تاریخ اسلام با اشاره به اقدام دین‌ستیزانه روزنامه "مردم امروز"، گفت: من از اقدام روزنامه "مردم امروز" تعجب نکردم؛ اگر این روزنامه چنین کاری نمی‌کرد، جای تعجب بود.

تخریب شورای نگهبان میوه مسموم فتنه/نطق ناموزون در سمفونی اصلاح‌طلبان
از آنجا که همواره ریشه‌های فتنه را باید در فضای قبل از انتخابات جستجو کرد، بی‌تردید زیر سوال بردن عملکرد شورای نگهبان را می‌توان را می‌توان رویارویی با قانون و پافشاری مطرح کنندگان آن بر مواضع سال 88 عنوان کرد.

جوادی ارجمندی: پیگیری پروژه اسلام هراسی در سناریوهای غربی
عضو هیئت علمی دانشکده علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: به نمایش گذاشتن وجهه‌ای وحشیانه و ضد انسانی از اسلام و ایران هراسی دو هدفی است که غرب در سناریوی توهین به پیامبر و حمله به دفتر نشریه فرانسوی دنبال می‌کند.

توکلی: فرانسه، پشت پرده اقدامات تروریستی در نشریه شارلی ابدو
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات تروریستی در نشریه شارلی ابدو با حمایت فرانسوی‌ها انجام گرفت.

بیانیه پایانی: دولت فرانسه رسما عذرخواهی کند
استاد حوزه و دانشگاه اقدامات اخیر نشریه فرانسوی و توهین‌های زنجیره‌ای به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را اقدامی تنفرآمیز خواند و گفت: این کشورها مانند سگ قلاده به گردن، مهار خود را به دست آمریکا سپرده‌اند و آشکارا برای این دولت استکباری نوکری می‌کنند.

احمد جبرئیل :"مقاومت" تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی است
رهبر جنبش آزادی‌بخش فلسطین گفت: جنایات رژیم صهیونیستی مسئله‌ای نیست که بر کسی در دنیا پوشیده باشد؛ ما امیدی به این که بتوانیم از طریق دادگاه حق خود را بگیریم، نداریم و مقاومت تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی است.

ولایتی:"احمد جبرئیل" پیشکسوت و پرچم‌دار مبارزه مسلحانه علیه صهیونیست
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: احمد جبرئیل فرد متفکر و تحلیل‌گر بسیار قوی است؛ وی استاد بسیاری از مبارزان فلسطینی بوده است و همچنان فسلطینی‌ها وی را به عنوان پیشکسوت و پرچمدار مبارزه مسلحانه علیه رژیم صهیونیستی تأیید می‌کنند

ترقی: مخالفت با نظارت استصوابی شورای نگهبان پافشاری بر بی‌قانونی است
مسئول بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مخالفت با نظارت استصوابی شورای نگهبان پافشاری بر بی‌قانونی است، گفت: این قبیل موضع‌گیری‌ها بیانگر آن است که اصلاح طلبان از پایگاه اجتماعی خود ناامیدند، اما باید بدانند راهی تن ندادن به آرای صندوق‌های مردم برای آنها وجود ندارد.

ولایتی :استراتژی غلط رژیم صهیونیستی درباره موشک‌های حزب‌الله
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز با رهبر جنبش آزادی بخش فلسطین دیدار و گفتگو کرد.

ایزدی :اقتصاد نفتی به اهرم فشاری برای کشورهای وابسته به نفت تبدل شده است
کار‌شناس مسائل سیاسی گفت: کاهش درآمدهای نفتی کشورهایی نظیر ایران، روسیه و ونزوئلا به واسطه اقتصاد نفتی حائز اهمیت است. لذا از این امر به عنوان ترفندی برای تحت فشار قرار دادن این کشورها استفاده می‌شود.

نصراللهی :حضور اقشار مختلف شیعه و سنی، کلیمی و مسیحی در تجمع مقابل سفارت فرانسه
عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن مستقل دانشجویان سراسر کشور گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعم از شیعه، سنی،‌مسیحی و کلیمی فردا همراه با دانشجویان مقابل سفارت فرانسه تجمع می‌کنند.

فضائلی:دلایل عدم حضور چهره‌های دولت در همایش سراسری اصلاح‌طلبان
کارشناس مسائل سیاسی و رسانه‌ای گفت: عدم حضور نمایندگان دولت در همایش اصلاح‌طلبان را باید مثبت ارزیابی کرد و آن را ناشی از برداشت و ارزیابی صحیح دولت از وضعیت جریان اصلاح طلب دانست.

خرازی: عملکرد "ندا" در آینده تعیین‌کننده است
عضو شورای مرکزی موقت "حزب ندای ایرانیان" گفت: حزب ندای ایرانیان در بدنه اصلاح‌طلبی تعریف می‌شود و جایگاه ویژه‌ای در میان اصلاح‌طلبان دارد؛ یک سری مخالفت‌های با "ندا" شد؛ عملکرد ندا در آینده تعیین‌کننده است.

انبارلوئی :دلیلی برای حضور نمایندگان دولت در همایش اصلاح‌طلبان وجود نداشت
دبیر سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: جلسه 25 دی همایش خاص گروه‌های اصلاح‌طلبی بود و دلیلی برای حضور نمایندگان دولت وجود نداشت.

هاشمی رفسنجانی: تبلیغات سوء برخی کشورهای غربی در مورد اسلام مایه تاسف است
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز تأسف عمیق از تبلیغات سوء برخی کشورهای غربی در مورد اسلام و تشدید القائات سوء اسلام‌هراسی در جهان گفت: اقدامات نابجای گروهک‌های تروریستی تکفیری در جهان به اسم دروغین اسلام، محکوم است.

روستاآزاد :توطئه کاهش قیمت نفت نشان از عدم وجود منطق در آمریکایی‌هاست
عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف گفت: در مورد کاهش قیمت نفت عربستان و کویت علی رغم تحمل ضرر و زیان‌های شدید وارد میدان شدند و این اقدام نیز از جنس عملکرد غرب مبنی بر عدم وجود منطق و تفاهم برسرمیز مذاکرات است.

انتهای پیام/




































برچسب ها: گزارش ، احزاب ، تشکلها ، هفتگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار