رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه 6 از طراحی و ارتقای شبکه مسیرهای تخلیه امن اضطراری در حوزه پیشگیری و کاهش خطر پذیری خبر داد.

مهدی خسروانی رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه 6 در گفت‌وگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به طراحی و ارتقای شبکه مسیرهای تخلیه امن اضطراری اظهار کرد: در حوزه پیشگیری و کاهش خطر پذیری برنامه هایی از جمله طراحی و ارتقای شبکه مسیرهای تخلیه امن اضطراری در این منطقه وجود دارد که از طرف ستاد مدیریت بحران شهر تهران ابلاغ شده است.
 
وی تصریح کرد: یکسری از خیابان‌های سطح منطقه به عنوان مسیرهای اضطراری و مراکز مهمی از جمله وزارت کشور در خیابان فاطمی  و بیمارستان امام خمینی(ره) در بلوار کشاورز مسیرهای امداد رسانی در شرایط بحران است که صرفا محل تردد خودروهای امدادی از جمله آتش نشانی و اورژانس است و از عبور خودروهای شخصی جلوگیری می شود.
 
خسروانی در پایان با بیان این مطلب که مسئولیت اجرایی طراحی این کار بر عهده معاونت حمل و نقل و ترافیک است، گفت: شناخت و آشنایی شهروندان با این مسیرها از عوامل مهم است تا در حوادث و بحران بتوانند از طریق این شبکه مناطق و مسیرهای دیگر دسترسی یابند.
 
انتهای پیام/  
برچسب ها: شبکه ، تخلیه ، طراحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار