مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش با اعلام اینکه 14 هزار نیروی زن سرپرست خانوار در وزارت آموزش وپرورش مشغول بکارند گفت: متاسفانه قانون حمایت‌های لازم را برای آنها پیش بینی نکرده است و در حال برنامه‌ریزی برای توسعه حمایت از این زنان هستیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،مهناز احمدی دستجردی با بیان اینکه در حوزه زنان فرهنگی اولویت‌های متفاوتی داریم اظهار کرد: ارتقای شرایط شغلی زنان فرهنگی، استفاده از بانوان در پست‌های مدیریتی و حوزه‌های تصمیم گیری، شناسایی و رفع مشکلات خاص زنان فرهنگی در ردیف اولویت‌های این دفتر قرار دارد.

وی افزود:‌ پیشنهادات و برنامه‌ریزی‌هایی برای فرهنگیان زن سرپرست خانوار داریم که هم مادر هستند و هم مسئولیت زندگی را دارند و متاسفانه قانون حمایت‌های لازم را برای آنها پیش بینی نکرده است. جزئیات برنامه‌های ویژه آموزش و پرورش برای توسعه حمایت از فرهنگیان زن سرپرست خانوار در آینده و پس از نهایی شدن تصمیمات اعلام می‌شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: 14 هزار نیروی زن سرپرست خانوار در وزارت آموزش وپرورش داریم.

احمدی با بیان اینکه دختران دانش آموز نیز مخاطب ما هستند عنوان کرد: نگاه ویژه ما به دختران دانش آموز مناطق محروم و عشایری است، اگر جذب اعتباری از دستگاه‌های دیگر از جمله معاونت زنان ریاست جمهوری داشته باشیم، توزیع اعتبار در مناطق محروم و مرزی و عشایری انجام می‌شود. برای دختران ساکن در خوابگاه‌های دانش آموزی نیز برنامه‌های آموزشی به منظور ارتقای بهداشت، خرید تجهیزات و امکانات مورد نیاز و آموزش مهارت‌های ارتباطی را دنبال می‌کنیم و اکنون در حال اجراست.

/ انتهای پیام

منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.