مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: بازگشت ایدئولوژی "هیتلر" به آلمان و کارناوال مشکی‌پوش‌ها در پاریس چه نتیجه مشترکی به دنبال دارند؟، قانون در مورد فیلتر شبکه‌های اجتماعی چه می‌گوید؟ و.... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است به شرح زير است:

بازگشت ایدئولوژی "هیتلر" به آلمان و کارناوال مشکی‌پوش‌ها در پاریس چه نتیجه مشترکی به دنبال دارند؟


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/26/2884674_940.jpg



شعارهای نژادپرستانه‌ای که از خیابان‌های شهرهای آلمان به مرکزیت شهر درسدن شنیده می‌شود، تداعی‌کنندۀ عبارات و شعارهای هیتلری است که عکس‌ها و فیلم‌های دوران ناسیونال‌سوسیالیسم را بار دیگر در اذهان زنده می‌کنند.

قانون در مورد فیلتر شبکه‌های اجتماعی چه می‌گوید؟
یک وکیل دادگستری گفت: رسانه ملی با پخش برنامه‌های آموزشی و فرهنگی، مردم جامعه را با نحوه استفاده از شبکه‌های اجتماعی در حال گسترش آشنا کند.

اقدامات تروریستی پاریس حاصل حمایت آمریکا از گروه‌های تروریستی
قبلا در بوستون شاهد فعالیت تروریست‌ها بوده‌ایم و اکنون نمونه دیگر آن را در پاریس دیدیم و این روند ادامه خواهد داشت و حضور اوباما و دیگر سران اروپایی در راهپیمایی و یا عدم حضور آن‌ها چندان مهم نیست، بلکه مهم این است که آن‌ها در مقطعی به شدت از تروریست حمایت کرده و تروریست خوب و بد را مطرح کردند.

ظریف و فابیوس دیدار می کنند
مذاکره کننده ارشد هسته‌ای ایران امروزساعت 16:30 با "لوران فابیوس" همتای فرانسوی خود دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

توهین به ساحت پیامبر اعظم(ص) به دلیل هراس غرب از پیشروی اسلام در اروپا بود/دولت و مجلس به لغو استخدام‌های غیرضروری و کوچک کردن دولت توجه کنند

خطیب موقت تهران با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر عظیم‌الشان اسلام تصریح کرد: توهین به ساحت پیامبر اعظم(ص) به دلیل هراس غرب از پیشروی اسلام در اروپا بود از این رو این کار اوج سقوط اخلاق و خباثت غرب را نشان داد.

آمریکا به اندازه بودجه دولت ایران سالانه خرج زرادخانه‌های خود می‌کند/ توانمندی داخلی برگ برنده مذاکرات است/همگرایی اصولگرایان مسیر خوبی را طی می‌کند/فریب افکار عمومی با تخریب اصولگرایان

مهمترین عناوین خبری حوزه احزاب و تشکل‌ها در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

علت ترک جلسه سخنرانی نتانیاهو از سوی اولاند
یک کارشناس سیاست خارجی با بیان این که اکثریت جامعه فرانسه کاتولیک هستند و از صهیونیست‌ها هم ناراضی هستند، گفت: رئیس‌جمهور فرانسه با ترک جلسه سخنرانی نتانیاهو در آستانه انتخابات سعی کرد، رای این عده کثیر را به دست آورد.

تحلیل سیاست‌ها و رهیافت‌های حفاظت از اراضی کشاورزی

مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی سیاست‌ها و رهیافت‌های حفاظت از اراضی کشاورزی را مورد تحلیل قرار داد.

تبعات زیانبار کاهش قیمت نفت برای عاملان آن/آل‌سعود کسری بودجه‌اش را از محل ذخایر ارزی جبران می‌کند
یک کارشناس مسائل نفت و انرژی با بیان اینکه عربستان در حال حاضر این کسری بودجه را از محل ذخیره‌های ارزی جبران می‌کند، گفت: عربستان به قیمت تحمل ضررهای اقتصادی فراوان حاضر به پذیرفتن تبعات این کاهش قیمت است.

شیخ صحنه‌های سیاست و نبرد که بود؟

استاد شهید در یکم اسفند 1364 در هواپیمایی که برفراز آسمان اهواز پرواز می‌کرد، مورد اصابت دو فروند جنگنده بمب‌افکن دشمن بعثی قرار گرفت و به همراه چهل تن از بهترین یاران امام امت، به شهادت رسید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار