یک کارشناس مسائل نفت و انرژی با بیان اینکه عربستان در حال حاضر این کسری بودجه را از محل ذخیره‌های ارزی جبران می‌کند، گفت: عربستان به قیمت تحمل ضررهای اقتصادی فراوان حاضر به پذیرفتن تبعات این کاهش قیمت است.

"علی طاهری‌فرد" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به توطئه کاهش قیمت نفت اظهار داشت: عربستان با افزایش صادرات نفت خام خود سیاست ضربه زدن به اقتصاد ایران را پیگیری می‌کند و این در حالی است که خود عربستان باکسری بودجه شدیدی مواجه است زیرا بودجه این کشور با نفت بشکه‌ای 90دلار بسته شده است.
 
این استاد دانشگاه امام صادق (ع) با بیان اینکه عربستان در حال حاضر این کسری بودجه را از محل ذخیره‌های ارزی جبران می‌کند، تصریح کرد: توجیهات سیاسی از جمله تحولات یمن و عراق که آل‌سعود آن را به صلاح خود نمی‌داند باعث شده تا حکام عربستان سیاست‌های ضد ایرانی را که خارج از منطقه و از سوی غربی‌ها طرح ریزی می‌شود را پیگیری کند.

این استاد دانشگاه امام صادق (ع) در پایان خاطر نشان کرد: عربستان به قیمت تحمل ضررهای اقتصادی فراوان حاضر به پذیرفتن تبعات این کاهش قیمت است تابه خیال خود  ایران را در حمایت از کشورهایی که در منطقه از حساسیت بالائی برخوردارند مهار کند.

انتهای پیام /
برچسب ها: کاهش ، نفت ، عربستان ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار