کاسمین اولاریو سرمربی تیم فوتبال عربستان پس از پیروزی پر گل مقابل تیم کره شمالی از دشوار بودن این بازی و فشار بی امان حریف سخن گفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت AFC، عربستان به خوبی توانست شکست دیدار نخست مقابل چین را این بار در دیدار مقابل کره شمالی جبران کند تیم فوتبال عربستان با پیروزی 4 بر یک مقابل کره شمالی،‌خود را یک گام به مرحله یک چهارم نهایی نزدیک تر کرد.

کاسمین اولاریو سرمربی تیم فوتبال عربستان در پایان بازی گفت: پیروزی بدست آمده روحیه تیم عربستان را بالا برد اما با آن شیوه‌ای که کره شمالی در تمام طول 90 دقیقه بازی کرد، کار ما بسیار دشوار شده بود فشارها بر روی دروازه عربستان زیاد بود اما می‌دانستم رفته رفته اوضاع تغییر می‌کند، کره شمالی قادر نخواهد بود تمام مدت به این روش ادامه دهد مالکیت ما بر روی توپ موجب خستگی بازیکنان کره شمالی شد و به تدریج فضاهای خالی برای نمایش بازیکنان عربستان فراهم شد.

وی در ادامه افزود: ما بازی با 2 مهاجم را برگزیدیم به همین دلیل در میانه زمین کمی به مشکل برخوردیم اما از گل‌های به ثمر رسیده و نتیجه کسب شده رضایت کامل دارم ما نسبت به دیدار مقابل چین، در این بازی بهتر ظاهر شدیم دیدار بعدی مقابل ازبکستان برایمان دارای حساسیت بالایی است امیدوارم گلزنی‌های متعدد را در بازی بعد هم تکرار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار