ارائه تسهيلات به سرمايه گذاران منطقه آزاد انزلی افزایش می یابد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت مدير روابط عمومی و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: رئيس هيأت مديره و مديرعامل اين سازمان در ديدار با مدير شعب مناطق آزاد بانك مسكن كشور ، بااشاره به رشد روز افزون حضور شركت ها و سرمايه گذاران خارجی در اين منطقه گفت : حضور بانك ها و موسسات اعتباری به منظور حمايت از بخش خصوصی و سرمايه گذاران بيش از گذشته در منطقه ضروری است.

رضا مسرور با بیان اینكه بانك مسكن به عنوان يك بانك تخصصی در سطح كشور حمايت از فعاليت های توسعه ای بخش خصوصی را در الويت قرار دهد افزود: حمايت بانك مسكن از بخش خصوصی فعال در محدوده منطقه از طريق ارائه تسهيلات مناسب و مشاركت می تواند موجب تقويت اعتمادسرمايه گذاران و رشد بخش خصوصی شده و زمينه توسعه همكاريهای دو طرف را فراهم آورد.

مدير شعب مناطق آزاد بانك مسكن كشور گفت : منطقه آزاد انزلی از منابع داخلی خود فعاليت های های ارزشمندی برای حمايت از بخش خصوصی در حوزه های توليد و تجارت داشته و مهمترين وظيفه راهبردی بانك مسكن ، حمايت از سرمايه گذاری و مشاركت در عرصه های مسكن و ساخت و ساز است.

حميد رضا دشتبانی گفت: سياستهای اعتباری ما در منطقه آزادانزلی براساس رويكرد ما در مناطق آزاد انجام شده و به دنبال حضور قويتر ی در زمينه های تخصصی در اين منطقه هستيم.


انتهای پیام / ب
برچسب ها: افزایش ، ارائه ، تسهیلات ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.