حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی صادقی:

عده‌ای دوست دارند 9 دی فراموش شود

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: هرسال علی‌رغم اینکه عده‌ای دوست دارند تا روز 9 دی به فراموشی سپرده شود اما ملت ایران و به‌خصوص نسل جوان با حضور میلیونی خود این روز مهم را تا ابد زنده نگه می‌دارد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین "حاجی‌صادقی" جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار با مردم قم اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری در 19 دی امسال همانند همیشه بسیار راهبردی و قاطع و منطقی بود که دارای نکات آموزنده بسیاری برای ملت ایران است.

باید در اقتصاد هم همانند سیاست گفتمان مقاومت و استقلال را رعایت کنیم

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه با تأکید بر لزوم رویکرد اقتصاد مقاومتی در جامعه افزود: ‌‌‌همان‌گونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند باید در اقتصاد هم همانند سیاست گفتمان مقاومت و استقلال را رعایت کنیم تا در این عرصه به موفقیت برسیم.

باید بر توانمندی‌های داخلی و قطع دست بیگانگان متمرکز شویم

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی تصریح کرد: ما باید به رویکرد اقتصاد مقاومتی که کلید داخلی آن تکیه بر توانمندی‌های داخلی و قطع دست بیگانگان است متمرکز شویم تا در عرصه اقتصاد به شکوفایی و خودکفایی برسیم.

وی با اشاره به اهمیت دهه بصیرت عنوان کرد: بحث بصیرت‌افزایی 19 دی و پیوندی که 19 دی با 9 دی دارد سبب شده است تا در شهر مقدس قم از 9 دی الی 19 دی به عنوان دهه بصیرت نامگذاری شود و با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید بیعت شود.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه تصریح کرد: 19 دی روز قیام مردم مبارز ایران علیه حکومت شاه بود و 9 دی روز قیام ملت علیه فتنه‌گران بود که ملت ایران در این روزهای مهم و عظیم به خوبی در عرصه حاضر شدند و به دفاع از اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی پرداخت.

نسل جدید از روحیه استکبار ستیزی و جهادی بالایی برخوردار است

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی با تأکید بر بصیرت نسل جوان ملت ایران اظهار داشت: دشمنان به این موضوع دل بسته بودند که نسل اول انقلاب از صحنه تأثیرگذاری خارج شده است و دیگر شور و هیجان انقلابی در آن‌ها وجود ندارد و می‌توانند به این وسیله اهداف خود را اجرا کنند اما‌‌‌ همان‌گونه مقام معظم رهبری فرمودند نسل جدید از روحیه استکبار ستیزی و جهادی بالایی برخوردار است و نه تنها از نسل قبل چیزی کم ندارد بلکه در عرصه مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی از آمادگی بیشتری برخوردار هستند.

وی تأکید کرد: مقام معظم رهبری قدر‌شناس این ملت هستند، اگر نسل اول انقلاب واقعه 19 دی را خلق کرد نسل سوم هم با حضور فراموش نشدنی خود 9 دی را ایجاد کردند که در ذهن و خاطره ملت ایران ماندگار شد.

عده‌ای دوست دارند تا 9 دی فراموش شود

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی در پایان با تأکید بر اهمیت بزرگداشت واقعه 9 دی خاطر نشان کرد: هر سال علی‌رغم اینکه عده‌ای دوست دارند تا روز 9 دی به فراموشی سپرده شود اما ملت ایران و به‌خصوص نسل جوان با حضور میلیونی خود این روز مهم را تا ابد زنده نگه می‌دارد.

انتهای پیام/   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار