جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر این که اتحادیه اروپا استقلال ندارد، گفت: اروپایی ها دستورات صهیونیست ها را اجرا می کنند و سرسفره آنان نشسته اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی ضمن محکومیت اقدام اتحادیه اروپا مبنی بر قرار دادن شاخه نظامی حزب‌الله لبنان در فهرست گروه ‌های تروریستی، اظهار داشت: از این اتحادیه جز این اقدام توقع و انتظار دیگری نمی رفت.

وی با تاکید بر اینکه اتحادیه اروپا از گذشته مجری سیاست های صهیونیست ها و آمریکایی ها شده است، تصریح کرد: استکبار جهانی پیروزی های شگفت آور و عظیم حزب الله لبنان را در دفاع از مردم لبنان و سوریه را نتوانست تحمل کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به این که اتحادیه اروپا به دنبال پناه دادن و تامین امکانات گروهک منافقین از بزرگ ترین تروریست های جهانی است، خاطرنشان کرد: این اتحادیه در اقدامی، نام جنبش مقتدر و مردمی حزب الله لبنان را که مدافع حقوق مردم لبنان و فلسطین است در لیست گروه های تروریستی قرار می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با تاکید بر این که اتحادیه اروپا استقلال ندارد و دستورات صهیونیست ها را به طور کامل اجرا می کند، ابراز داشت: استکبار جهانی حضور حزب الله را برای خود خطرناک می داند چرا که پس از تلاش های چند ساله به دنبال پیروزی در سوریه و شکستن محور مقاومت بودند که با حضور این جنبش مردمی به آرزوی خود نرسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به این که اقدام اتحادیه اروپا تاثیر مثبتی در روحیه و انگیزه نیروهای حزب الله برای مقابله با استکبار جهانی دارد، اظهار داشت: امیدواریم برخی دوستان داخل کشور که فکر می کنند با زبان گفت وگو می توان با غرب تفاهم کرد، به این باور برسند که آن ها به هیچ عنوان قابل اعتماد نمی باشند./س

برچسب ها: قم ، اتحادیه ، اروپا ، مجری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.