نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال نمایانگر این مطلب است که دشمن بداند ملت ایران از خطوط اصلی و قرمز خود هیچگاه عدول نمی‌کند.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در حاشیه مراسم ختم والده همسر سیدرضا تقوی، اظهار داشت: ۲۲ بهمن‌ماه معمولاً هر سال از اهمیت و حساسیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.  
 
وی ۲۲بهمن امسال را به دلیل شرایط منطقه‌ای دارای حساسیت بیشتری دانست و گفت: ‌ امروز شاهد این هستیم که دشمن نوعی اسلام‌هراسی در جهان به راه انداخته است و سه جریان منحرف در این زمینه در حال فعالیت هستند.  
 
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، اسلام تکفیری، اسلام سکولاریزه شده و اسلام شیعه افراطی را سه نوع خط دشمن در اسلام‌هراسی عنوان و تصریح کرد: اسلام تکفیری از تریبون عربستان صورت می‌گیرد و اسلام شیعه افراطی در حقیقت با رویکرد توهین به مقدسات اهل سنت و ترویج عزاداری به شکل خشن در حال مطرح شدن است.  
 
حجت‌الاسلام سعیدی تأکید کرد: با شرایطی که ما امروز در منطقه شاهد آن هستیم یعنی وضعیت سوریه، عراق و کشورهایی که در اطراف ما هستند، مجموعه این شرایط یک حضور فراگیر در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را می‌طلبد.  
 
وی ادامه داد: ۲۲ بهمن امسال قطعاً نشانگر حضور مردم ایران در صحنه سیاسی و مقاومت آنان است.  
 
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه در موضوع هسته‌ای نمایندگان ایران نیازمند پشتوانه قوی هستند، گفت: حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال نمایانگر این مطلب است که دشمن بداند ملت ایران از خطوط اصلی و قرمز خود هیچگاه عدول نمی‌کند؛ ما اهل منطق و اهل استدلال هستیم و علی‌رغم مذاکره همچنان بر روی اصول خود خواهیم ایستاد.  
 
وی خطوط قرمز مردم ایران در موضوع هسته‌ای را‌‌ همان خطوط ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری دانست و خاطر نشان کرد: مردم ما امسال نیز متوجه هستند که باید بیشتر از گذشته در این صحنه حضور پیدا کنند.  
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار