جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه، هدف انفجار اخیر در لبنان را تضعیف مقاومت دانست و گفت: دشمنان وقتی در مبارزه راه به جایی نمی برند، دست به اقدامات تروریستی می زنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی با محکومیت انفجار تروریستی لبنان و شهادت رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، به اهداف این اقدام شوم اشاره کرد و گفت: جریان های صهیونیستی دشمن اصلی ما هستند و آن ها توان تحمل ایفای نقش ویژه جمهوری اسلامی ایران در منطقه را ندارند.

وی با تاکید بر این که رژیم صهیونیستی و مزدورانش، کینه شدیدی از انقلاب اسلامی دارند و هر اقدامی انجام می دهند تا ضرباتی را وارد کنند، تصریح کرد: شکی نیست که دشمنی با مردم و دولت سوریه نیز به دلیل همراهی آن ها با انقلاب اسلامی است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به شهادت حجت الاسلام والمسلمین انصاری، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی در لبنان، ابراز داشت: دشمنان فراموش کرده اند که انقلاب اسلامی ایران با شهادت فرزندان خود قوت و قدرت بیشتری می گیرد تا راه اصیل خود را تداوم بخشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی تصریح کرد: دشمنان تلاش می کنند انقلاب اسلامی را مورد تهاجم قرار دهند، اما نظام اسلامی استوارتر از گذشته خواهد شد.

دشمنان راه به جایی نمی برند

وی با تاکید بر این که سفارت جمهوری اسلامی در لبنان به عنوان سفیر ملت ایران، همراه دولت و مردم این کشور، ماموریت های دفاع از اسلام ناب را انجام می دهد، ابراز داشت: انفجار و بمب گذاری از سوی دشمنان، تعجب برانگیز نیست، چرا که افزایش مقاومت مردم موجب عقب نشینی آن ها شده و به همین دلیل، وقتی در مبارزه راه به جایی نمی برند، دست به اقدامات تروریستی می زنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه ملت ایران قربانی تروریسم است، تصریح کرد: اقدامات تروریستی در راستای انتقام گیری است، اما باعث انسجام و وحدت می شود.

پشت پرده حادثه تروریستی

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، مسئولیت انفجار اخیر تروریستی لبنان را متوجه متحجرین، متعصبین تکفیری و صهیونیست ها دانسته و گفت: احتمالا این اقدام تروریستی به کارگردانی موساد و اجرای گروه های تکفیری صورت گرفته است./س


برچسب ها: قم ، نماینده ، ولی ، فقیه ، سپاه ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.