جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران: رابطه حضرت معصومه (س) با امام رضا (ع) همانند رابطه حضرت زینب(س) با امام حسین (ع)ویژه بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی با گرامی داشت دهه کرامت و بیان ویژگی ها و کرامت های حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار کرد: همه امام‌زادگان از حرمت بالایی برخوردار هستند و در این بین حضرت معصومه (س) از ویژگی خاصی برخوردار است و دارای زیارتنامه اختصاصی  و ماثور است و اهل بیت (ع) به ایشان توجه خاصی داشتند. 

صادقی گفت: یکی از دلایل «معصومه» نامیدن این بانو، آن است که عصمت مادرش حضرت زهرا (س) در او تجلی یافته است و ائمه اطهار(ع) برای زیارت حضرت معصومه (ع) ارزش و اهمیت بالایی را عنوان کرده اند و فرمودند که اگر نمی‌توانید حضرت زهرا (س) را زیارت کنید به زیارت بارگاه  کریمه اهل بیت (ع) مشرف شوید.

استاد حوزه و دانشگاه وجه تمایز حضرت معصومه (س) با دیگر امام زادگان را بصیرت و ولایت مداری ایشان دانست و افزود: رابطه حضرت معصومه (س) با امام رضا (ع) فقط رابطه خواهر و برادری نیست بلکه همانند رابطه حضرت زینب (س) نسبت با امام حسین (ع) است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد:  اقدامی که حضرت معصومه (س) انجام داد در راستای ولایت مداری بود، ولایت‌مداری حضرت معصومه (س) نشأت گرفته از بصیرت بالای دینی است که الگوی مناسبی برای همه ما شیعیان است.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: ولایت ، مداری ، حضرت معصومه ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.